innocent maakt super zijn een koud kunstje
16-06-2017 09:30:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2603 | Tags:

innocent lanceerde de campagne 'super zijn is een koud kunstje'.

Bewustwording creëren bij drinkers dat ze het geluk in eigen hand hebben en iedere dag super kunnen maken door de kleine dingen in het leven iets beter te doen, staat hierbij centraal. Deze geïntegreerde merkcampagne wordt ondersteund met aanvullende activiteiten in diverse media en op de winkelvloer, met volledige aandacht voor de succesvolle super smoothies.

Super zijn is een koud kunstje

De campagne speelt in op het feit dat je geen groots en meeslepend leven na hoeft te streven om je fantastisch te voelen. "Een kleine stap voor jou als mens, is een grote sprong voor je zenheid", zoals Neil Armstrong het nooit zei, maar vast bedoelde. 

Dit wordt integraal doorgevoerd in de campagne waarbij de komende weken drinkers vanuit verschillende invalshoeken worden bereikt: van het moment van opstaan tot het slapen gaan. Om iedereen fysiek kennis te laten maken met de super smoothies, worden er in-store tastings in supermarkten en tal van buitenactiviteiten georganiseerd. Deze below-the-line inzet wordt ondersteund door een mediacampagne die zowel digitaal, op social media als in een stevige out-of-home campagne wordt uitgerold. PR en de inzet van influencers moet zorgen voor een viraal effect

Benjamin van der Kloet, marketing manager innocent Benelux: “Tijdens de kick off van ‘super zijn is een koud kunstje’ lieten we zien dat super zijn écht een koud kunstje is. Goed doen kan op allerlei manieren en passend bij de waarden van innocent vertelden we hoe dit geïntegreerd is in de historie van het merk en binnen het ons o-zo-belangrijke thema duurzaamheid. In dit kader konden de aanwezigen plastic vissen in de Rijnhaven om aandacht te trekken voor het onderwerp ‘plastic soep’. Daarnaast was dit voor ons de ideale gelegenheid om zowel onze sampling-ambassadeurs als influencers mee te nemen in de merkbeleving van innocent. De activatie waarmee we straks door het hele land gaan toeren werd hier ook voor het eerst gepresenteerd zodat we beide groepen meteen kennis konden laten maken met de nieuwe campagne. Dat levert niet alleen fantastische beelden op, maar ook een sfeervolle middag met smoothies en plezier”.

www.innocentdrinks.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie