Nieuws.
Value Zipper: het succes van branded content meten
23-11-2020 | 08:00:00
In de wereld van branded content vliegen de creatieve commerciële ideeën je om de oren. Maar is een creatief idee garantie voor succes
Outbrain benoemt Magdalena Flick tot Managing Director Benelux  
13-11-2020 | 12:09:00
Outbrain heeft Magdalena Flick benoemd tot Managing Director Benelux. Magdalena Flick zal de operaties in België, Nederland en Luxemburg leiden en is verantwoordelijk voor het versterken van samenwerkingen en groei
[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder
10-11-2020 | 10:34:23
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.
[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas
09-11-2020 | 09:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials
[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten
04-11-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes
[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content
26-10-2020 | 17:36:00
Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media
Vredestein kiest 3sixtyfive voor Duitse influencercampagne
21-10-2020 | 22:37:00
3sixtyfive is door Vredestein gekozen om een Duitse campagne te maken voor de all-season-banden. De vierseizoenenbanden van Vredestein zijn 25 jaar in de markt
LinkPizza voegt TikTok-creators toe aan platform
20-10-2020 | 14:36:00
Met het openstellen van LinkPizza voor TikTok-creators claimt LinkPizza het grootste influencerplatform van Nederland te zijn geworden waar influencers en merken elkaar kunnen vinden en kunnen samenwerken
Dina-Perla Portnaar bij Wild FM te horen
19-10-2020 | 10:20:00
Dina-Perla Portnaar is voortaan elke werkdag om 17:10 uur te horen in het programma Brand in de Middag van Barry Brand. Dina Perla is brand ambassadeur en zal daarbij merkverhalen vertellen
Nivea gaat samenwerken met influencer Oma Miep en kleindochter Denise van der Kolk
16-10-2020 | 19:23:00
Nivea gaat samenwerken met influener Oma Miep. Oma Miep is de oma van influencer Denise van der Kolk. Beiden gaan figureren in de campagne Grootmoeders beautygeheimen
Value Zipper: branded content op de lange of korte termijn
13-10-2020 | 11:26:15
Veel marketeers willen direct na een branded content campagne zien wat de resultaten zijn. Volgens experts moet je er juist rekening mee houden dat het even kan duren voordat het iets oplevert
Value Zipper: Generatieverschillen en hun impact op branded content
05-10-2020 | 11:35:33
Elke leeftijdsgroep heeft een andere levensstijl en interesses. Hoe speel je als marketeer in op de uiteenlopende wensen en eisen die de generaties hebben
Vertigo6 wint goud bij Communication Awards voor beste influencercampagne
01-10-2020 | 18:06:00
Vertigo 6, dat genomineerd was in drie categorieën, heeft de Communication Awards voor de beste influencercampagne gewonnen met de The Sims & Gen Z-campagne van Electronic Arts
[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest
01-10-2020 | 12:24:00
Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media
29-09-2020 | 13:00:00
Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien
DeInfluencer50 2021 | De genomineerden
28-09-2020 | 08:23:00
DeMedia100 2021 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 18 februari 2021 in Amsterdam
LinkPizza haalt bereik van meer dan 100 miljoen
24-09-2020 | 18:15:00
Het netwerk van de Amsterdamse scale-up LinkPizza heeft de grens van 100 miljoen bereik behaald
[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media
24-09-2020 | 12:10:00
Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen
Value Zipper: Budget cuts en branded content
24-09-2020 | 09:52:00
Binnen campagnes valt branded content regelmatig als eerste af. Hoe kijken experts uit de mediabranche hier tegenaan
Mannenmedia verbreedt scope en wijzigt naam in [M]media
21-09-2020 | 00:00:00
Mannenmedia, specialist in het digitaal bereiken van mannen, verbreedt het netwerk met zo'n dertig vrouwentitels en verschillende retailwebsites. Het bedrijf noemt zich voortaan [M]media
[Value Zippper] Quality Read in print?
17-09-2020 | 16:18:43
In de wereld van online branded content kennen we het begrip Quality View (QV). Een goede metric om het succes van online branded content te meten en vergelijken. Jammer dat dit in print niet mogelijk is. Of misschien toch wel? Value Zipper buigt zich erover
Value Zipper: 6 x hoe influencermarketing te gebruiken
15-09-2020 | 15:15:00
Influencermarketing wordt steeds populairder. De media-experts merken dan ook dat ze steeds vaker de vraag krijgen: Moeten we niet iets met influencers doen?
Initiative en DPG Media komen met online videocampagne voor Oldtimers
10-09-2020 | 16:18:00
Initiative heeft samen met DPG Media een online videocampagne ontwikkeld voor het dropmerk Oldtimers. Initiative kreeg de vraag om zowel het concept als de mediastrategie te ontwikkelen
AXE en VICE+ gaan contentsamenwerking aan voor Pride Amsterdam
31-07-2020 | 14:42:26
AXE en VICE+, de mediatak van VICE, zijn een contentsamenwerking aangegaan. Drie jonge kunstenaars portretteren zichzelf voor en na hun coming out
[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"
24-07-2020 | 18:23:00
Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.
[Podcast] Arnoud van der Valk en Patrick van Hooy over branded content en berichten uit de media
24-07-2020 | 13:34:34
Tijdens de Cross Media Awards 2020 hebben we tijdens een radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep. Patrick van Hooy is eigenaar van Value Zipper. We spreken ze allebei
Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020
01-07-2020 | 10:53:00
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
Born05 digitaal contentbureau van ASN Bank
18-06-2020 | 13:27:00
De partijen zijn een strategische, langdurige samenwerking aangegaan op het gebied van de ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social content
Value Zipper en Messercola presenteren De Grote Sinterklaasfilm
16-06-2020 | 07:39:00
Value Zipper en producent Messercola komen met de De Grote Sinterklaasfilm. Met Bram van der Vlugt als de enige echte Sinterklaas. Een echte familiefilm voor kinderen van 3-10 jaar oud en hun ouders
Tweede Kamer wil overzicht van reclame uit onvrije landen bij online-influencers
10-06-2020 | 00:25:00
De Tweede Kamer wil dat de regering inventariseert hoe vaak online-influencers reclame maken voor onvrije landen zonder dat dit inzichtelijk wordt gemaakt voor hun volgers