Interviews.
[Interview] Sanne Konings en Bregje van Iperen: Influencers van Femmefab zijn autoriteiten op hun eigen gebied
08-02-2022 | 09:20:00
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Sanne Konings, Commercial Director en Bregje van Iperen Operational Director van influencer marketing agency Femmefab
[Interview] Jeroen Dontje (MPG): De magie zit in de kleine geheimpjes onder water
06-12-2021 | 14:01:16
Jeroen Dontje is Creative Director bij MPG. Voor hem stopt creativiteit niet bij een concept, maar moet het bovenaan staan tijdens het hele proces. We spreken hem over zijn visie op het belang van inzichten en creativiteit
[Interview] Marko van Kampen en Michel Palmen over Just Another Network
15-07-2021 | 12:53:00
Onder de naam Just Another Network is Just Another Media Company gestart met een medianetwerk voor en door de generaties Y en Z. We spraken Marko van Kampen, één van de initiatiefnemers van Just Another Network en Michel Palmen die benoemd is tot Agency Director van Just Another Network
[Interview] Patrick van Hooy en Aytekin Demirtas (Value Zipper): Focus op kwalitatieve titels ook digitaal
08-06-2021 | 12:35:00
We spraken onlangs met Aytekin Dermirtas (Digital Strategy Consultant) en Patrick van Hooy (eigenaar) van Value Zipper over het afgelopen jaar, de stand van de mediamarkt en digitale ontwikkelingen bij Value Zipper
[Interview] Sonja Loth (MPG.Group): Medewerkers willen vaak meer betrokken worden bij de koers van een bedrijf
15-04-2021 | 11:20:00
Sonja Loth is oprichter van SOCIAL.INC en directeur strategie en innovatie van MPG.Group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV praten we met haar over nut en noodzaak van interne communicatie