Interviews.
[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder
10-11-2020 | 10:34:23
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.
[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas
09-11-2020 | 09:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials
[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten
04-11-2020 | 08:30:00
In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes
[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest
01-10-2020 | 12:24:00
Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media
29-09-2020 | 13:00:00
Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien
[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media
24-09-2020 | 12:10:00
Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen
[Interview] Nick Kalse van Outbrain: "Alle campagnes draaien op basis van de interesses van de bezoekers"
24-07-2020 | 18:23:00
Nick Kalse is Managing Director Netherlands bij Outbrain. We spreken hem over de activiteiten van zijn bedrijf, de lockdown, de situatie bij social media en de ontwikkelingen in de advertentiemarkt.
Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020
01-07-2020 | 10:53:00
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
[Interview] Jolijt Houweling van Social Friendz over influencermarketing
10-04-2020 | 16:08:00
Jolijt Houweling is oprichter van Social Friendz, een full-service influencermarketing agency. We spreken met haar over ontwikkelingen bij het bedrijf
[Cross Media Event 2020] Tom Jansen over Vertigo 6 en FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival
28-02-2020 | 12:45:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event. Aan het woord is Tom Jansen, marketing- en pr-manager van Vertigo 6
[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken
20-02-2020 | 11:43:00
Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen
09-09-2019 | 11:02:00
Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director
[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio
12-07-2019 | 13:49:00
Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy
[Interview] Perre van den Brink: De wereld verdrinkt in content
01-06-2019 | 11:33:50
Perre van den Brink is Managing Director van VIRTUE in West-Europa. Hij wil dat zijn mensen net zo nieuwsgierig zijn als journalisten en op zoek gaan naar het unieke verhaal. "Als je de aandacht van consumenten wilt, zul je die moeten verdienen"
[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig
22-05-2019 | 10:57:41
Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content
[Cross Media Exploitant 2019] Lauren van der Heijden over De Persgroep
18-03-2019 | 11:48:16
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. We spreken met Lauren van der Heijden, Directeur Corporate Sales bij De Persgroep Nederland over waarom dit bedrijf Cross Media Exploitant van het Jaar wil worden
[Cross Media Case 2019] Geert-Jan Telkamp over De Stormruiter
18-03-2019 | 10:12:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NDC mediagroep zendt de voorstelling De Stormruiter in als Cross Media Case. Aan het woord is Geert-Jan Telkamp, Head of Brand Concepts bij NDC mediagroep
[Interview] Roger Verdurmen over Sanoma SYNC
14-03-2019 | 11:35:00
Sanoma Media introduceerde onlangs haar nieuwe full-service marketingcommunicatiebureau Sanoma SYNC. We spreken met Roger Verdrumen, Concept & Strategy Director bij Sanoma over dit initiatief.
[Cross Media Event 2019] Raoul van Wijk over FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival
12-03-2019 | 12:59:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event Aan het woord is Raoul van Wijk, mede-eigenaar van marketing- en pr-bureau Vertigo 6.
[Interview] Dominique Henskens: Branded content is bewezen effectief
12-03-2019 | 12:11:00
Dominique Henskens is Manager Strategy & Concept van MediaLab, onderdeel van de Persgroep. MediaLab maakt creatieve voorstellen voor de corporate accounts van de uitgeverij op basis van hun marketing- en communicatieuitdaging. Veel branded content dus. We spreken haar over de laatste projecten
[Cross Media Bureau 2019] Aimée Verburgt over &content
12-03-2019 | 11:52:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. &content dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Aimée Verburgt, marketingmanager bij &content
[Interview] Patrick van Hooy over 5 jaar Value Zipper
04-03-2019 | 11:22:00
Value Zipper bestaat in 2019 alweer vijf jaar. Het bedrijf timmert hard aan de weg met het verbinden van merken aan media, en branded content toevoegen aan speelfilms. We spreken met Patrick van Hooy, directeur/eigenaar
[Cross Media Case 2019] Manon Schalkwijk over sportmediabedrijf DAZN
28-02-2019 | 11:57:00
Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. DAZN Group zendt de VZ FIFA 19 FRENZY in als Cross Media Case. Aan het woord is Manon Schalkwijk, Partnership Manager bij DAZN Group.
[Nederlands MediaNetwerk TV] Leanne Hermans - MPG. - over innovatie trends in 2019
28-12-2018 | 10:35:00
Leanne Hermans werkte acht jaar lang voor Mood for Magazines als manager digitaal en manager van LINDA. het bureau. Medio 2018 stapte ze over naar MPG., waar zij Strategy & Innovation Director is. Nederlands MediaNetwerk spreekt met haar over innovatietrends in 2019
[Interview] Rutger Houweling: Bever werkt zonder extern contentbureau
26-11-2018 | 12:00:00
Als Head of Content & Social van buitenwinkelketen Bever staat Rutger Houweling aan de basis van het net gelanceerde branded outdoormagazine Buitentijd. Het magazine en print spelen een belangrijke rol in de nieuwe crossmediale contentstrategie van Bever. Wij spreken Rutger Houweling over de bladformule en hoe journalistiek en commercie hand-in-hand kunnen gaan
[Interview] Jordi Bron over de deelname van Hulc aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 20:15:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jordi Bron rijdt mee met het Hulc team. Wij bellen hem
[Interview] Aaltje Wiersma en Charissa de Koning (TMG) over #lekkergeregeld
24-07-2018 | 10:14:00
Onlangs lanceerde TMG de tweede #lekkergeregeld-campagne voor Reaal. Wij spreken Aaltje Wiersma, crossmedia- en projectmanager van TMG, en Charissa de Koning, project- en performancemanager van TMG.
[Interview] Hans Veldhorst over het belang van mobile advertising
09-07-2018 | 14:46:00
Door zijn ervaringen in de reclamewereld, opgedaan bij onder andere bureaus als TBWA en Ogilvy, zag Hans Veldhorst van dichtbij hoe de markt zich ontwikkelde richting mobile
[Interview] Tim Hoefnagel over Squeezely
04-07-2018 | 13:57:00
Oprichter en eigenaar van Squeezely, Tim Hoefnagel, kwam langs in de Quadia Studio's in Hilversum voor een gesprek over zijn bedrijf
[Nederlands MediaNetwerk TV] Sebastiaan Teunenbroek over Pretty Social Media
04-07-2018 | 13:18:00
Influencermarketing 2.0, zo omschrijft Sebastiaan Teunenbroek, sales- en marketingmanager bij Pretty Social Media, het bedrijf