[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest
01-10-2020 12:24:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 2187 | Tags:

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame.

Hij vertelt over het huidige medialandschap, waarin er bij magazines positieve ontwikkelingen zijn op het gebied van oplages en leesgedrag, zeker in coronatijd. Value Zipper ziet een toename van branded content vanuit de advertentiemarkt.

Patrixck van Hooy: “Waar ik enthousiast over ben, is dat steeds meer adverteerders en merken snappen dat ook zij een nadrukkelijke rol kunnen oppakken in het leven van de consument. We hebben nu een paar leuke samenwerkingen, contentreeksen of rubrieken, met Bolletje. In elk nummer van Delicious bieden we allerlei inspiratie en variatie voor het ontbijt. Co-branded, dus zowel Delicious als Bolletje is de afzender. Een samenwerking voor een jaar, die heel herkenbaar en structureel is.”

Kijk dit interview hier:

www.valuezipper.nl
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie