[Nederlands MediaNetwerk TV] Leanne Hermans - MPG. - over innovatie trends in 2019
28-12-2018 10:35:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 3628 | Tags:

Leanne Hermans werkte acht jaar lang voor Mood for Magazines als manager digitaal en manager van LINDA. het bureau. Medio 2018 stapte ze over naar MPG., waar zij Strategy & Innovation Director werd. Nederlands MediaNetwerk spreekt met haar over innovatietrends in 2019.

Leanne Hermans: "Ik help klanten - en ook onze eigen organisatie - bij verandertrajecten als het gaat om digitale innovaties en contentstrategie zodat er iedere dag op het juiste moment en voor de juiste personen de beste content wordt gepubliceerd."

De eerste trend die Leanne Hermans bespreekt, is de opkomst van intuïtieve interfaces: "Het gaat hier om de toepassing van artificial intelligence. Neem bijvoorbeeld startup StyleScript uit Den Bosch, die met behulp van articifial intelligence gaat voorspellen wat voor jou interessant is voor wat betreft kleding en kledingstijl. Op dit gebied gaat er veel gebeuren. Zo wordt er binnenkort in Singapore een shopping mall geopend waarbij bezoekers bij binnenkomst worden gescand op hun lichaam, beweging en stijl. De hele mall wordt vervolgens voor iedere bezoeker gepersonaliseerd. Hier gaat het naartoe en daar horen ook nieuwe vraagstukken bij: privacy en consent; inclusiviteit: het is belangrijk dat niemand wordt uitgesloten, er zijn tal van vragen te beantwoorden op gebied van moraliteit en ook regelgeving zal moeten worden aangepast."

Kijk dit buitengewoon interessante interview hier:

www.mpg.today

 
Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie