Nieuws.
VIRTUE benoemt Agathe Wiedemair tot Head of Account Services
21-08-2019 | 12:14:00
Agathe Wiedemair, voorheen Client Services Director bij Amsterdam Worldwide, is benoemd tot Head Of Account services in het Amsterdamse kantoor van VIRTUE het creatieve bureau van VICE
Virtue creëert voor Nationale Nederlanden Het Gesprek
31-07-2019 | 12:09:00
Nationale-Nederlanden start de campagne Het Gesprek om Nederlanders te motiveren gesprekken over moeilijke onderwerpen met elkaar aan te gaan
SBS6 en Alzheimer Nederland maken programma over dementie
09-07-2019 | 09:32:02
Alzheimer Nederland en SBS6 slaan met The restaurant that makes mistakes de handen ineen. In het programma wordt restaurantpersoneel gevolgd dat bestaat uit vrijwilligers met dementie
KLM lanceert Travel Guide op Amazon Alexa
26-06-2019 | 13:24:00
In een gesprek met KLM’s bot krijgen klanten advies over reisbestemmingen. Hierbij worden beeld en gesproken tekst gecombineerd en krijgt de gebruiker direct de prijs van het vliegticket te horen
MPG. maakt krant over 350 jaar Rembrandt
25-06-2019 | 09:15:44
MPG. gaat aan de slag om elke Nederlander in contact te brengen met het leven en het werk van Rembrandt. Maandag 24 juni 2019 viel bij 3,5 miljoen huishoudens de huis-aan-huiskrant Iedereen een Rembrandt op de mat
[Forum] Versnipperd medialandschap: kans of valkuil voor branded content?
24-06-2019 | 09:48:00
Nooit was het aantal mediakanalen zo groot. Volgens marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom kan dit leiden tot verschraling van het branded content-aanbod
Brandedcontentcampagne Bolletje via RTL en Qmusic
05-06-2019 | 09:37:22
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
YIMB monitort de socialmediaposts van automedia, -journalisten en -influencers
18-03-2019 | 14:02:31
Het bureau monitort de socialmediaposts van de vijftien meest invloedrijke Nederlandse automedia, -journalisten en -influencers en koppelt deze exposure vervolgens aan de Nederlandse automerken
Hearst Create contentpartner Kenia's communicatiebedrijf Safaricom
14-03-2019 | 14:58:00
Hearst Create heeft een nieuw contract getekend met Safaricom, een groot telecommunicatiebedrijf in Kenia. Hearst Create zal voor Safaricom een magazine produceren
[Forum] Branded content, goed voor je merkwaarde?
14-03-2019 | 12:37:00
Je merkwaarde vergroten met branded content? Dat werkt volgens marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom vooral bij minder bekende merken
3sixtyfive en Age Network starten Rise met YouTube als centraal platform
27-02-2019 | 12:03:00
Influencer marketing agency 3sixtyfive start samen met YouTube MCN Age Network RISE. Hiermee bieden zij strategische samenwerkingen tussen merken en influencers in de vorm van YouTube formats en ambassador programs
[Forum] Wil je opvallen als merk? Gebruik humor in je branded content
15-02-2019 | 11:42:00
Humor blijft hangen. Daar zijn marketingcommunicatie en media-experts Jessica Bakker, Matthijs Roumen en Thijs Dorreboom het over eens. Toch zijn veel merken voorzichtig met het gebruik ervan in branded content
Samenwerking Robey en Team Gullit sportkleding e-sports
31-01-2019 | 14:38:00
Robey Sportswear en Team Gullit hebben een overeenkomst getekend om sportkleding naar e-sports te brengen
[Forum] Branded content en Byron Sharp: een goede combinatie?
30-01-2019 | 13:10:00
Heb je tijd om een verhaal te vertellen? Ga voor branded content! Het hangt er vanaf in welke fase van de groeicurve je zit als merk.
MassiveMusic ontwikkelt nieuwe sonic identity Randstad
23-01-2019 | 13:27:00
Internationaal creatief muziekbureau MassiveMusic heeft voor Randstad een nieuwe sonic identity ontwikkeld
Marketing & Innovation Kickoff 2019
18-01-2019 | 14:08:00
Vrijdag 8 februari de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen?
Nieuw op SBS6 in samenwerking met Jumbo: Wat eten we?
24-12-2018 | 11:54:00
Wat Eten We? is kooktelevisie zonder montage. Geen wisselende ovenschalen, geen timelapses of kant-en-klaar gekookte aardappelen
[Forum] De rol van het mediabureau bij branded content
21-12-2018 | 11:30:00
Wat is de rol van het mediabureau wanneer er sprake is van een branded content campagne?
De Speld & Partners maakt branded video's voor bunq
27-11-2018 | 16:32:25
De Speld & Partners heeft samen met bunq (Bank of The Free) twee branded video’s gemaakt. De serie De Speld Talks is een versie van TED Talks
[Forum] Vier manieren om relevante branded content te maken
26-11-2018 | 09:36:00
Het besluit is genomen: je gaat branded content maken. Maar waar begin je? En hoe zorg je dat deze content relevant is? Marketingcommunicatie- en media-experts geven vier manieren om te beginnen
Yune wint recordaantal prijzen bij Grand Prix Content Marketing
26-11-2018 | 09:11:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing, de beloningen voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties
LVB grote winnaar bij Grand Prix Content Marketing 2018
23-11-2018 | 14:46:00
Het bureau ontving 16 nominaties in 12 verschillende categorieën, met succescases voor zeven verschillende klanten
[Startups] Contentoo lanceert platform voor freelance schrijvers
20-11-2018 | 10:43:00
Contentoo laat niet elke tekstschrijver toe en claimt een platform te zijn voor de top 10 procent freelance tekstschrijvers
BN'ers op reis voor goede doelen Nationale Postcode Loterij in RTL-programma
13-11-2018 | 16:08:00
In het tv-programma Ik Ga Op Reis En Ik Neem Mee… laten Caroline Tensen, Quinty Trustfull en Martijn Krabbé bekende Nederlanders kennis maken met goededoelenprojecten, gesteund door de Nationale Postcode Loterij
De Persgroep lanceert Xtra Social: nieuwe vorm van sociaal adverteren
12-11-2018 | 17:29:00
Met deze oplossing kunnen merken hun social posts laten doorplaatsen als advertenties binnen de digitale nieuwsmerken van de Persgroep
Niche-contentmakers aan de slag voor Letland
09-11-2018 | 11:49:00
Voor de campagne reisden niche-contentmakers van MixedGrill, LittleSpoon, ModerneHippies en Professional Wild Child het Baltische land door in gezelschap van lokale buddies
TMG wint Native Advertising Award
07-11-2018 | 11:03:58
De mini-editie van Privé, gemaakt door de Natives-afdeling van TMG en Privé, in opdracht van het Rijksmuseum, is winnaar geworden van de internationale Native Advertising Award
UM Studios ontwikkelt brandedcontentcampagne voor Zuid-Afrikaans bureau voor toerisme
07-11-2018 | 09:54:14
South African Tourism (SAT) is een samenwerking aangegaan met De Persgroep, Talpa Media en RTL. UM/UM Studios is verantwoordelijk voor de campagne
Hearst Create wint Special Mention bij German Design Award
07-11-2018 | 09:53:41
Hearst Create heeft bij de German Design Awards een Special Mention gewonnen binnen de categorie Editorial met het inflight magazine van Kenya Airways Msafiri
Talpa Network koopt StukTV
01-11-2018 | 02:23:00
StukTV zegt samenwerking met RTL op