Nieuws.
Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020
01-07-2020 | 10:53:00
Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
Born05 digitaal contentbureau van ASN Bank
18-06-2020 | 13:27:00
De partijen zijn een strategische, langdurige samenwerking aangegaan op het gebied van de ontwikkeling, uitvoering en inzet van digitale en social content
Value Zipper en Messercola presenteren De Grote Sinterklaasfilm
16-06-2020 | 07:39:00
Value Zipper en producent Messercola komen met de De Grote Sinterklaasfilm. Met Bram van der Vlugt als de enige echte Sinterklaas. Een echte familiefilm voor kinderen van 3-10 jaar oud en hun ouders
Tweede Kamer wil overzicht van reclame uit onvrije landen bij online-influencers
10-06-2020 | 00:25:00
De Tweede Kamer wil dat de regering inventariseert hoe vaak online-influencers reclame maken voor onvrije landen zonder dat dit inzichtelijk wordt gemaakt voor hun volgers
Social Friendz lanceert eigen webshop
04-06-2020 | 13:56:00
Social Friendz, de influencermarketing-agency van Hillenaar, heeft een eigen webshop gelanceerd. In de online shop kunnen (startende) influencers producten en diensten vinden
Value Zipper: Branded Content, de huidige stand
29-05-2020 | 13:22:00
Wat is de stand van branded content? Hoe beoordeel je een idee of plan? Deze en andere vragen passeerden de revue in het vijfde branded content-rondetafelgesprek met verschillende media-experts, georganiseerd door Value Zipper
Sony launches camera targeting content creators and vloggers
28-05-2020 | 11:15:15
Sony has launched a new pocket-sized vlog camera targeted at content creators and vloggers.
[Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen
18-05-2020 | 12:29:33
Bij De Speld gaan de deuren ook langzaam weer open. We beginnen klein en hanteren strikte regels. Hoewel ik gewend ben geraakt aan thuiswerken, kijk ik ernaar uit om straks weer samen te werken met driedimensionale collega’s
Augmented Reality op Snapchat dankzij AXE tijdens Koningsdag
24-04-2020 | 14:13:00
AXE geeft gebruikers van Snapchat op Koningsdag de mogelijkheid op Snapchat met een AR-Lens toevoegingen aan te brengen onder de noemer This King stays wild at home!
Timing kiest Vertigo 6 als social mediabureau
22-04-2020 | 15:28:00
Timing heeft Vertigo 6 uitgekozen als socialmediabureau. Vertigo 6 zal per direct socialmediamanagement en social advertising verzorgen ter promotie van de merken van Timing
Dorst & Lesser werkt voor Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland
20-04-2020 | 12:13:00
Sinds 1 april 2020 is Dorst & Lesser de socialmediapartner van de branchevereniging Gehandicaptenzorg Nederland
LVB wint aanbesteding UWV
15-04-2020 | 14:08:00
Contentmarketingbureau LVB heeft de UWV-aanbesteding voor communicatiedienstverlening en contentcreatie gewonnen
[Interview] Jolijt Houweling van Social Friendz over influencermarketing
10-04-2020 | 16:08:00
Jolijt Houweling is oprichter van Social Friendz, een full-service influencermarketing agency. We spreken met haar over ontwikkelingen bij het bedrijf
Snapchat unveils App stories
10-04-2020 | 12:16:00
Snapchat has unveiled an App Stories feature giving users a chance to share their Snapchat Stories in other platforms and apps.
Social content agency Dorst & Lesser werkt voor Nikon
08-04-2020 | 09:05:00
Vanaf 1 april 2020 schakelt Nikon Nederland Dorst & Lesser in als social content agency
3sixtyfive komt met B2B influencermarketing-propositie
01-04-2020 | 10:48:00
3sixtyfive komt met een nieuwe propositie speciaal gericht op de business-to-business markt
Blauw Gras breidt managementteam uit met Gijs van der Togt
31-03-2020 | 10:33:00
Sinds 1 maart vervult Gijs van der Togt de rol van Strategy Director bij social content bureau Blauw Gras
[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine
31-03-2020 | 09:25:37
Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven
Influencers onverminderd in trek bij adverteerders tijdens coronacrisis
25-03-2020 | 09:08:00
Het land is in crisis en de mediawereld staat op zijn kop. John de Mol neemt draconische maatregelen bij Talpa, de reclame-industrie wordt hard geraakt en bureaus spreken van grote klanten die campagnes on hold
[Column] Jerome Kuijken: Google, verlos ons van hotelkamers en sneakers
09-03-2020 | 11:52:00
Je hebt er vast al het een en ander over gelezen: het einde van third-party cookies is nabij. Als na Firefox en Safari ook Google Chrome straks geen third-party cookies meer accepteert is het gedaan met online advertising zoals we het nu kennen
Bridget Maasland gezicht van PowerSlim
02-03-2020 | 11:03:00
Bridget Maasland is de komende maanden het gezicht van PowerSlim. Ze is te zien in de campagne van het afslankprogramma. Content- en influencerbureau Storyboard bedacht de pr-strategie
[Cross Media Event 2020] Tom Jansen over Vertigo 6 en FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival
28-02-2020 | 12:45:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Vertigo 6 zendt het FOX Sports & Eredivisie VoetbalFestival in als Cross Media Event. Aan het woord is Tom Jansen, marketing- en pr-manager van Vertigo 6
Mannenmedia: tips voor display advertising voor 2020
20-02-2020 | 15:12:00
Starten met display advertising kan ingewikkeld zijn. Mannenmedia heeft een aantal aantal best practices op een rij gezet
[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken
20-02-2020 | 11:43:00
Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
Elise Boers (Blonde Tigers) lanceert Papa Tijd!, online serie met partners mommy influencers
06-02-2020 | 09:07:00
Elise Boers, influencer en aanstaande moeder van een tweeling, interviewt in een vierdelige YouTube-serie de partners van mommy influencers over hun bevallingsverhalen
[Column] Jerome Kuijken: Betekent de paywall het einde van online advertising?
31-01-2020 | 09:19:34
In 2020 wordt de definitieve doorbraak van de betaalmuur verwacht. Betekent de opkomst van de paywall het einde van online advertising? En wat betekent dat voor ons, makers van branded content?
MPG.Group neemt SOCIAL.INC over
30-01-2020 | 14:45:00
SOCIAL.INC is geacquireerd door Globitas, dat eind oktober ook eigenaar is geworden van MPG., en wordt hiermee onderdeel van de MPG.Group. De overname is de eerste stap naar een fullservice content & brand publishing MPG.-netwerk
Wayne Parker Kent maakt KNRM-magazine De Reddingboot
28-01-2020 | 09:52:00
Wayne Parker Kent is aan de slag gegaan voor De Reddingboot, het donateursmagazine van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij KNRM. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam maakt de verhalen voor en door de leden en donateurs
Mannenmedia publiceert whitepaper over sportmarketingstrategie
27-01-2020 | 16:04:00
Mannenmedia houdt zich dagelijks bezig met het bereiken van mannen via zijn netwerk van websites en apps. Het bedrijf schreef een whitepaper over de inzet van branded content voor sportmarketing
GoSpooky maakt TikTok-kanaal voor Basic-Fit
27-01-2020 | 11:49:00
De eerste TikTok-video’s die in samenwerking met een tiental internationale TikTok-creators zijn gemaakt, staan live