Nieuws.
[Value Zipper] Vooruitblik 2022: Trends op het gebied van branded content
18-01-2022 | 13:37:00
Sociaal bewustzijn en activisme onder merken zal een toevlucht nemen; één van de trends die genoemd wordt voor 2022. Value Zipper vroeg een aantal experts welke trends op het gebied van branded content zij zien voor aankomend jaar
ComplexNL en PUMA maken zich hard voor vrouwelijk muziektalent
12-01-2022 | 16:20:00
ComplexNL en PUMA zijn een initiatief voor vrouwelijk muziektalent gestart: Complex Next '22, waarvoor vijf artiesten zijn geselecteerd. Met Complex Next '22 willen de bedrijven een podium bieden aan vrouwelijke artiesten
Videoland komt met documentaire over 100-jarig bestaan Jumbo
11-01-2022 | 12:02:00
Jumbo heeft een documentaire laten maken over zijn 100-jarig bestaan. Jumbo 100 jaar familie. Elke dag beter is via de streamingdienst Videoland te zien. Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van medewerkers en andere betrokkenen
MPG en MMMatter benoemen Irene Eijs tot Director Data & Analytics
16-12-2021 | 11:49:00
Irene Eijs is benoemd als Director Data & Analytics bij MPG en MMMatter. Daarbij gaat ze met haar team merken helpen om de ROI op content inzichtelijk te maken en te verbeteren
[Value Zipper] Branded content in 2021: een terugblik
16-12-2021 | 10:10:00
Het afgelopen jaar stond werderom in het teken van de coronacrisis. Welke rol speelde dit op het vlak van branded content? Value Zipper sprak met belangrijke spelers op de markt. Wat viel hen op?
[DPG Grow] De missing link tussen Touch & Sell: 5 tips voor de beste branded content
10-12-2021 | 14:23:00
Alle discussie over lineariteit en complexiteit van de consumer funnel ten spijt (waarover een andere keer meer), het is wel verstandig om tussen Touch en Sell de focus te leggen op Tell
Rijksoverheid brengt documentaire over Victim Blaming uit
09-12-2021 | 15:39:00
De Rijksoverheid brengt een documentaire over seksueel geweld en victim blaming. De film is gemaakt in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid en gemaakt door Sunny Bergman die onderzocht hoe Victim Blaming werkt, wat de impact hiervan is op slachtoffers en hoe je als omgeving wel zou moeten reageren
[Interview] Jeroen Dontje (MPG): De magie zit in de kleine geheimpjes onder water
06-12-2021 | 14:01:16
Jeroen Dontje is Creative Director bij MPG. Voor hem stopt creativiteit niet bij een concept, maar moet het bovenaan staan tijdens het hele proces. We spreken hem over zijn visie op het belang van inzichten en creativiteit
Pullman door More Media Group gekoppeld aan tv-format The Big Balance
02-12-2021 | 11:04:00
Pullman (Hilding Anders) boxsprings en matrassen is in december 2021 partner van het televisieprogramma The Big Balance. Zes bekende Nederlanders gaan in de driedelige show The Big Balance de uitdaging van hun leven aan
Wayne Parker Kent en MHX ontwikkelen Peugeot On Track
22-11-2021 | 17:25:57
Wayne Parker Kent en MHX hebben voor Peugeot Nederland de campagne On Track ontwikkeld. Opkomende artiesten gaan met Peugeot op muzikale roadtrip om elk een unieke track te produceren met de Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio
Videotechnologieplatform Video Intelligence overgenomen door Outbrain
22-11-2021 | 16:19:40
Outbrain neemt Video Intelligence AG, een in Zwitserland gevestigd contextueel videotechnologieplatform voor digitale en connected tv-mediabedrijven
&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve
10-11-2021 | 14:54:00
&.agency, een data driven storytelling agency, heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten, zoals Vinted en L'Oréal, verder uitgerold
Delicious.magazine en NEFF keukenaparaten werken samen in branded content-campagne
29-10-2021 | 16:10:00
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
Influencer agency Content Icons lanceert rebranding  
29-10-2021 | 12:01:00
Influencer agency Content Icons heeft haar huisstijl, logo en website gewijzigd. De vernieuwde uitstraling past bij de groei die het influencerbureau heeft doorgemaakt
N=Content maakt korte dramafilm voor ABN Amro
29-10-2021 | 10:52:52
N=Content, dat onderdeel is van N=5, heeft een korte dramafilm geproduceerd voor ABN Amro om ondernemers bewust te maken van het belang van een duideljike toekomstvisie
Vice en Google Nest komen met Huisdier Liefde
20-10-2021 | 15:17:00
Vice en Google Nest hebebn de co-branded videoserie Huisdier Liefde gelanceerd. In deze videoserie zijn bekende baasjes van huisdieren te zien die met behulp van de Google Nest Cam en Nest Doorbell zien wat hun huisdieren doen al ze zelf weg zijn
[Value Zipper] Hoe bereik je Generatie E: vrouwen van 50-75 jaar
19-10-2021 | 09:40:23
In 30 jaar is er een sterke groei geweest van het aantal vrouwen in de leeftijd 50-75 jaar. In dit artikel de samenvatting en adviezen rondom marketing en communicatie richting deze doelgroep
[ValueZipper] Natuurfilms inzetten om je merk te versterken
08-10-2021 | 10:20:10
Een manier om als bedrijf te laten zien dat je duurzaamheid belangrijk vindt, is door je te verbinden aan Nederlandse films over natuur, milieu en duurzaamheid. ValueZipper gaat in op de voordelen hiervan
DeInfluencer50 2022 | De Genomineerden
30-09-2021 | 23:34:00
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
Libelle & Ministerie van Economische Zaken & Klimaat met Iedereen doet WAT
28-09-2021 | 13:27:00
Als onderdeel van die brede publiekscampagne is DPG Media gevraagd om de doelgroep middels een branded content campagne te inspireren, motiveren en activeren om duurzame maatregelen te nemen
[Online sessie] Talpa Social: Influencer marketing, de puberteit voorbij
24-09-2021 | 13:55:00
Influencer marketing is niet meer weg te denken uit de mediamix. Talpa Social is dan ook in volle groei! Hoe is de rol van influencer marketing en daarmee het vak van content creators veranderd en wat betekent dat voor adverteerders
MPG.Group wordt MMMatter
14-09-2021 | 10:30:00
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureaus MPG.Group gaat verder onder de naam MMMatter. Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG.Concepts in New York, SOCIAL.INC, The Social Club en het Belgische Gicom
MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over
24-08-2021 | 19:23:00
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord
LINDA. en Fuze Tea ontwikkelen campagne inclusief BLAD.
20-08-2021 | 09:23:00
LINDA. en Fuze Tea zijn een samenwerking aangegaan waarbij een eenmalig magazine is verschenen die abonnees van LINDA.magazine ontvangen: BLAD.
Persil maakt met Wavemaker miniserie over wassen
19-08-2021 | 13:53:00
Persil heeft met een miniserie waarin bekende Nederlanders en hun wasgewoontes worden gefilmd, een vervolg gemaakt op de campagne Persil’s Picture Perfect
Adidas Originals en Vice geven een podium aan vrouwelijk fotografietalent
11-08-2021 | 11:44:47
Adidas Originals en Vice lanceren een nieuwe campagne rondom de herintroductie van de klassieke adidas Forum sneaker. Voor deze campagne hebben vijf opkomende vrouwelijke fotografen de kans gekregen om hun muzes vast te leggen in de Adidas Originals Forum schoen
Seksuoloog Eveline Stallaart wordt EasyToys-ambassadeur
05-08-2021 | 17:38:00
Seksuoloog en psycholoog Eveline Stallaart is vanaf voortaan ambassadeur van EasyToys. Stallaart, onder meer bekend van haar optredens in RTL Boulevard en het tv-programma Married at First Sight, wil het gebruik van seksspeeltjes onder alle Nederlanders bespreekbaar maken
Just Another Network lanceert Complex: Nederlandse versie Amerikaans jongerennetwerk
29-07-2021 | 09:50:00
Just Another Media Company heeft de exclusieve licentie voor Complex Networks in de Benelux verkregen. Complex is een Amerikaans mediabedrijf met roots in hiphop, fashion en sport
Holland & Barrett start podcast over ingrediënten uit de natuur
22-07-2021 | 18:58:00
Holland & Barrett start met een podcastserie over ingrediënten uit de natuur onder de naam Een Tuin Vol Verhalen. Radiopresentatrice Emmely de Wilt gaat op zoek naar verhalen en mythes achter deze ingrediënten