Nieuws.
MannenMedia: tips voor display advertising voor 2020
20-02-2020 | 15:12:00
Starten met display advertising kan ingewikkeld zijn. MannenMedia heeft een aantal aantal best practices op een rij gezet
[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken
20-02-2020 | 11:43:00
Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia
Elise Boers (Blonde Tigers) lanceert Papa Tijd!, online serie met partners mommy influencers
06-02-2020 | 09:07:00
Elise Boers, influencer en aanstaande moeder van een tweeling, interviewt in een vierdelige YouTube-serie de partners van mommy influencers over hun bevallingsverhalen
[Column] Jerome Kuijken: Betekent de paywall het einde van online advertising?
31-01-2020 | 09:19:34
In 2020 wordt de definitieve doorbraak van de betaalmuur verwacht. Betekent de opkomst van de paywall het einde van online advertising? En wat betekent dat voor ons, makers van branded content?
MPG.Group neemt SOCIAL.INC over
30-01-2020 | 14:45:00
SOCIAL.INC is geacquireerd door Globitas, dat eind oktober ook eigenaar is geworden van MPG., en wordt hiermee onderdeel van de MPG.Group. De overname is de eerste stap naar een fullservice content & brand publishing MPG.-netwerk
Wayne Parker Kent maakt KNRM-magazine De Reddingboot
28-01-2020 | 09:52:00
Wayne Parker Kent is aan de slag gegaan voor De Reddingboot, het donateursmagazine van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij KNRM. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam maakt de verhalen voor en door de leden en donateurs
Mannenmedia publiceert whitepaper over sportmarketingstrategie
27-01-2020 | 16:04:00
Mannenmedia houdt zich dagelijks bezig met het bereiken van mannen via zijn netwerk van websites en apps. Het bedrijf schreef een whitepaper over de inzet van branded content voor sportmarketing
GoSpooky maakt TikTok-kanaal voor Basic-Fit
27-01-2020 | 11:49:00
De eerste TikTok-video’s die in samenwerking met een tiental internationale TikTok-creators zijn gemaakt, staan live
Whitepaper Value Zipper: wanneer is branded content geslaagd?
16-01-2020 | 15:40:00
Content moet opvallen. Maar hoe weet je of jouw branded content geslaagd is? ValueZipper bespreekt dat in een whitepaper
Coming-out video Nikkie Tutorials al miljoenen keren bekeken
14-01-2020 | 09:58:00
De video op YouTube waarin Nikkie de Jager vertelt dat ze een transvrouw is, is binnen korte tijd al bijna 14 miljoen keer bekeken
Huisvrouwen bestaan niet 2, waar merk en film samenkomen
18-12-2019 | 10:25:00
Value Zipper verbindt merken aan bioscoopfilms. Vanaf 12 december draait Huisvrouwen Bestaan Niet 2 in de bioscoop. Voor deze film is een samenwerking met Bison opgezet
[DeInfluencer50 2020] Anna Nooshin meest invloedrijke influencer, Giel de Winter en Britt Dekker hoogste binnenkomers
12-12-2019 | 15:28:00
De lijst van de meest invloedrijke Nederlandse influencers maakt snel furore. De belangstelling voor influencers is groot en hun invloed groeiende, getuige het toenemend aantal influencers in DeMedia100
Podcasts van Jet van Nieuwkerk voor Karwei
02-12-2019 | 19:23:22
Karwei en Jet van Nieuwkerk beginnen een podcastserie om mensen te inspireren voor het inrichten van hun huizen. In Tip van Jet Woongeluk powered by Karwei komen allerlei mensen aan het woord die iets hebben met interieurs
Whitepaper Value Zipper: wanneer pas je branded content toe
02-12-2019 | 19:23:00
Het is een misvatting dat het inzetten van branded content per definitie tot succes leidt en dat we traditionele advertenties helemaal af moeten schrijven. Wanneer kun je branded content het beste toepassen? Valuezipper wijdt er een whitepaper aan
[Onderzoek] Outbrain: Native advertenties op premium websites creëren tot 44 procent meer vertrouwen dan advertenties op social media
02-12-2019 | 10:44:00
Outbrain en onafhankelijk onderzoeksbureau Lumen benadrukt de relatie tussen het vertrouwen van de consument in reclame en het vertrouwen in een premium uitgeversomgeving
Whitepaper Value Zipper over effectief toepassen van branded content
28-11-2019 | 09:28:00
Value Zipper heeft een whitepaper gemaakt waarin optimaliseren van branded content centraal staat. Het document is beschikbaar via de site van het bedrijf
Nieuwe editie Gids Content Creators en Food Adverteerders
13-11-2019 | 13:15:00
BvA en FNLI hebben een update uitgebracht van de Gids Content Creators en Food Adverteerders. De gids biedt voedingsmiddelenadverteerders een kompas voor verantwoord reclamemaken in samenwerking met influencers
Hearst Create en Quest maken jubileummagazine Holland Herald Junior voor KLM
21-10-2019 | 11:36:25
Er is gebruikgemaakt van Quest Junior-content, terwijl het design en de Engelse vertaling van het magazine door Hearst Create zijn gedaan
[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm
18-10-2019 | 15:37:39
Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt
Rumag verzorgt brandedcontentvideo's Intertoys
11-10-2019 | 09:58:28
De komende weken zal diverse content gedeeld worden via Rumag om met de doelgroep herinneringen op halen
Glasnost begint native advertising agency Yuri
07-10-2019 | 12:33:00
Na vier jaar voorbereiding begint Glasnost een native advertising agency met de naam Yuri. Hiermee speelt het bureau onder meer in op de groei van de brandedcontentdiscipline binnen Glasnost
Qmusic geeft jaar lang gratis wonen weg met Karwei, Consumentenbond en StartHousing
04-10-2019 | 15:14:39
Qmusic geeft een jaar lang gratis wonen weg in het centrum van Utrecht. Twee stellen zullen het tegen elkaar moeten opnemen. Het Huis van Q wordt mede mogelijk gemaakt door Karwei, de Consumentenbond en StartHousing
DeInfluencer50 2020 | De genomineerden
01-10-2019 | 09:16:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
KLM-magazine Holland Herald viert jubileum met drie covers
27-09-2019 | 09:53:34
KLM bestaat 100 jaar en daarom is het in-flightmagazine Holland Herald uitgekomen als feestnummer met drie verschillende covers
LINDA.hetbureau aan de slag voor Eye Wish
23-09-2019 | 09:22:04
Eye Wish heeft LINDA.hetbureau opnieuw gevraagd een campagne te ontwikkelen. In de campagne staat een virtueel pashokje centraal
Value Zipper publiceert whitepaper over branded content
20-09-2019 | 08:49:00
Voor merken is het steeds moeilijker om te midden van de enorme hoeveelheid aan informatie en boodschappen de aandacht van de consument te trekken en vast te houden
Hearst Create genomineerd voor twee Digital Communication Awards
18-09-2019 | 11:43:52
Beide nominaties zijn voor het werk dat het bureau al geruime tijd verricht voor opdrachtgever Dremel, dochterorganisatie van Bosch Tool Group
Storyboard komt met Influencer Audits
11-09-2019 | 16:14:00
Storyboard heeft Influencer Audits gelanceerd. Een Influencer Audit is een 20 pagina's tellend rapport dat marketeers voorziet van inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers
[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen
09-09-2019 | 11:02:00
Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director
IKEA lanceert catalogus als audioboek
27-08-2019 | 12:44:30
IKEA Nederland komt met een audio-versie van de catalogus. Via Spotify en de website van het Zweedse woonwarenhuis wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen