AXE en VICE+ gaan contentsamenwerking aan voor Pride Amsterdam
31-07-2020 14:42:26 | Door: David de Jong | hits: 744 | Tags:

AXE en VICE+, de mediatak van VICE, zijn een contentsamenwerking aangegaan. Drie jonge kunstenaars portretteren zichzelf voor en na hun coming out. In verschillende interviews lichten zij hun werk en de reis naar hun coming out toe.

AXE en VICE vinden het belangrijk dat iedereen openlijk zichzelf kan zijn. Daarom spreken zij drie jonge kunstenaars over hun creatieve ontdekkingstocht naar hun identiteit binnen het LHBTI+ landschap.

In het eerste artikel spreken we met de 26-jarige Gary, zij kwam twee jaar geleden publiekelijk uit de kast en vertelt over de ontdekkingsreis die zij naar dat moment maakte.

Annekee van den Berg, Brand Manager AXE Nederland bij Unilever: “Tijdens Pride vieren we dat je kunt zijn wie je bent en mag houden van wie je wilt. Ondanks dat Pride er dit jaar anders uitziet dan andere jaren, willen we ieder soort liefde vieren en blijft deze boodschap onverminderd belangrijk.”

Leone Vriese, Account Manager VICE Benelux: “Bij VICE gebruiken wij onze verschillende platformen om een stem te geven aan jonge mensen uit de LHBTI+ gemeenschap. Wij zijn dan ook trots dat we via deze samenwerking nog meer van deze verhalen onder de aandacht te brengen.”

De contentsamenwerking is onderdeel van een grote AXE Pride campagne, die verder onder andere bestaat uit een Snapchat AR Love is Love Rainbow lens, high impact Out of Home uitingen en een social laag. Daarnaast ondersteunt het merk met deze campagne het platform Jong&Out van COC Nederland.

www.vice.com
www.axe.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie