Blauw Gras breidt managementteam uit met Gijs van der Togt
31-03-2020 10:33:00 | Door: Pie Kamau | hits: 1131 | Tags:

Sinds 1 maart vervult Gijs van der Togt de rol van Strategy Director bij social content bureau Blauw Gras. Hierbij heeft hij naast oprichters Erjon Tuenter en Erik Wiese, Isaac Diepenhorst (Account Director) en Bart Visser (Creative Director) plaatsgenomen in het managementteam. 

Met ruim tien jaar ervaring in content marketing en communicatie haalt Blauw Gras met de komst van Van der Togt een zeer ervaren strateeg binnen. Hiervoor vervulde hij de rol van Creative Strategy Lead bij MediaCom, waar hij verantwoordelijk was voor het opzetten van MediaCom Beyond Advertising – het contentlabel van het bureau. De laatste jaren maakte hij werk voor klanten als Nikon en Volkswagen.

Voor zijn tijd bij MediaCom was hij werkzaam als strateeg bij pr-bureau Weber Shandwick, werkte hij als freelancer voor diverse publishers, reclame-en social bureau’s.

Gijs van der Togt: “Na bijna tien jaar aan netwerkbureauzijde te hebben gewerkt, leefde er bij mij de behoefte om weer bij een creatief, ondernemend en ambitieus bureau met veel makers aan de slag te gaan. Er zit heel veel talent bij Blauw Gras en ik hoop met mijn ervaring op contentvraagstukken een belangrijke rol te spelen in de verdere strategische groei van het bureau.”

Erjon Tuenter, Managing Director: “We zien dat vraagstukken van opdrachtgevers steeds complexer en geïntegreerder worden. Het is daarom van essentieel belang om ons werk perfect in het digital spectrum te plaatsen, en opdrachtgevers inhoudelijk van top notch strategisch advies te voorzien. Met Gijs trekken we een ervaren digitale content strateeg aan die op dit werkveld het verschil kan maken.”

www.blauw-gras.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie