Hearst Create en Quest maken jubileummagazine Holland Herald Junior voor KLM
21-10-2019 11:36:25 | Door: Katja Brokke | hits: 1031 | Tags:

Ter ere van haar 100-jarig jubileum presenteert KLM, samen met Hearst Create en het populair-wetenschappelijke tijdschrift Quest, het kindermagazine Holland Herald Junior. Het inflight kinderblad wordt aan alle kinderen tussen de 8 en 14 jaar aan boord van KLM-vluchten uitgedeeld.

In opdracht van KLM heeft Hearst Create voor het ontwikkelen van de junior-editie de expertise van Quest ingeschakeld. Er is gebruikgemaakt van Quest Junior-content, terwijl het design en de Engelse vertaling van het magazine door Hearst Create zijn gedaan. Daarnaast ontwikkelden de teams van Holland Herald en Quest voor Holland Herald Junior samen met KLM een aantal tailor-made kindercontentformats over de luchtvaart, reizen en duurzaamheid. Zo staat er onder andere een reportage over flamingo Bob op Curaçao in, de allerleukste feitjes en weetjes over een KLM-vliegtuig, een robotquiz en een interview met een piloot.

Daphne Hoogenboom, marketingcommunicatie- en mediamanager Global van KLM: "Voor onze 100ste verjaardag wilden we ook onze junior passagiers in het zonnetje zetten. De leuke Quest Junior-content in combinatie met grappige weetjes en informatieve artikelen over KLM maken dit magazine erg geslaagd. De eerste reacties van de kinderen aan boord zijn dan ook super enthousiast!"

Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest: "We zijn als Quest heel trots op de samenwerking met Hearst Create en KLM, en op de eerste Holland Herald Junior die daaruit is voortgekomen. Een magazine voor de kleine nieuwsgierige reiziger die zin heeft om onderweg naar zijn of haar bestemming iets te leren. En die even behoefte heeft aan een digi-break!"

www.hearstcreate.nl 
www.holland-herald.com 
www.questjunior.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie