Hearst Create genomineerd voor twee Digital Communication Awards
18-09-2019 11:43:52 | Door: Katja Brokke | hits: 1445 | Tags:

Hearst Create, het contentmarketingbureau van Hearst Netherlands, is genomineerd voor twee internationale Digital Communication Awards in de categorieën Content Marketing en Video Series. Beide nominaties zijn voor het werk dat het bureau al geruime tijd verricht voor opdrachtgever Dremel, dochterorganisatie van Bosch Tool Group.

Lieneke van den Heuvel, directeur van Hearst Create: “Onze expertise ligt bij contentcreatie voor alle kanalen. Als bureau zijn we vooral bekend om onze hoogwaardige printuitingen. Zo maken wij voor KLM het magazine Holland Herald, dat in juli nog twee internationale Content Marketing Awards won. Onze digitale expertise met slimme strategieën en hoogwaardige content is van hetzelfde niveau, maar nog minder bekend. Daar brengen we graag verandering in. We zijn daarom enorm blij met de nominaties voor de Digital Communication Awards. In 2016 wonnen we al een Digital Communication Award voor #nsfavourites, en daar voegen we onze prestaties op strategisch niveau en in de vorm van videoseries voor Dremel graag aan toe.”

Op 20 september 2019 presenteert Hearst Create aan de jury van de Digital Communication Awards in Berlijn.

www.hearstcreate.nl
www.hearst.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie