
Hoofdsponsor Ziggo blijft tot en met juni 2023 aan Ajax verbonden
Ajax en hoofdsponsor VodafoneZiggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023. Het logo van Ziggo is sinds januari 2015 te zien bij de Ajax- en Jong Ajax-spelers en dat zal tot juni 2023 zo blijven. Tevens blijft VodafoneZiggo de hoofdsponsor van Ajax e-Sports. Daarnaast is een optie opgenomen op een verdere verlenging tot en met juni 2025.
Het partnership van Ajax en Ziggo blijft zich de komende jaren richten op het bieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en unieke toegang tot de club voor klanten van Ziggo en Vodafone, beide onderdeel van het telecomconcern VodafoneZiggo. De live voetbalwedstrijden worden uitgezonden door ESPN, waarmee VodafoneZiggo in juli 2020 het contract verlengde.
Marcel de Groot, Executive Director Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: “We zijn blij dat we met Ajax tot overeenstemming zijn gekomen over tussentijdse verlenging van ons partnership. Ajax staat net als wij voor de beste beleving van sport en entertainment. We willen fans en onze klanten nog meer letterlijke en figuurlijke toegang tot Ajax geven. Nu we minimaal tot de zomer van 2023 blijven samenwerken, kunnen we nadat we de coronacrisis achter ons hebben gelaten dat nog meer brengen.”
Menno Geelen, commercieel directeur bij Ajax: “We zijn dankbaar dat Ziggo vertrouwen uitspreekt in onze samenwerking. Deze verlenging is een bevestiging van hun loyaliteit. De manier waarop onze hoofdsponsor zich richting ons opstelt in deze lastige periode is bewonderenswaardig."
www.vodafoneziggo.nl
www.ajax.nl
www.ziggo.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie