Influencer agency Content Icons lanceert rebranding  
29-10-2021 12:01:00 | Door: David de Jong | hits: 2155 | Tags:

Influencer agency Content Icons heeft haar huisstijl, logo en website gewijzigd. De vernieuwde uitstraling past bij de groei die het influencerbureau heeft doorgemaakt: een verdriedubbeling van het team en een herpositionering waarin, naast influencer- en talentmanagement, ook merken welkom zijn voor influencer marketing ondersteuning.

Sara Rottenberg, oprichter en CEO van Content Icons: “Wij zijn blij om onze vernieuwde visuele identiteit eindelijk te kunnen delen. Het past bij onze agency waar we talent met merk samenbrengen, en vice versa. Ons team begrijpt als geen ander wat er op platforms als TikTok, YouTube en Instagram speelt. Vanuit dit oogpunt ligt onze focus op authentieke, relevante en spraakmakende content creëren met talent, voor merken.”



Content Icons fungeert als gatekeeper voor talent en influencers. De makers die vertegenwoordigd worden, zijn afkomstig uit de wereld van mode, gaming, lifestyle en entertainment. Binnen die domeinen bereiken ze dagelijks miljoenen mensen via social media. Het bureau is onder meer verantwoordelijk voor de influencercampagnes van on demand bezorger Gorillas en lanceerde afgelopen jaar samen met Zalando een wereldwijde campagne met  Rianne Meijer



Sara Rottenberg: “Wij werken met jonge makers die niet meer het traditionele pad hoeven te bewandelen om hun creativiteit met de wereld te delen. De wereld is in een handomdraai gewend geraakt aan de mogelijkheid om je dagelijkse dosis entertainment zelf te cureren, wat ervoor heeft gezorgd dat jonge makers een internationaal miljoenenpubliek vergaren. En net als bij artiesten en acteurs vraagt dat om begeleiding en ondersteuning.” Het bureau werkt met influencers als Bram Krikke, Rianne Meijer, Romee Strijd en Jutta Leerdam.

www.contenticons.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie