KLM-magazine Holland Herald gerestyled
12-04-2022 11:17:46 | Door: Saskia van Weert | hits: 1474 | Tags:

KLM’s inflight magazine Holland Herald, dat maandelijks in de stoelzakken van het vliegtuig meereist met ruim 2 miljoen passagiers van over de hele wereld, is vanaf de april-editie gerestyled.

Zowel het design als de inhoud heeft een update gekregen. Met concept – dat een cadeautje is voor de klant aan boord – wordt de reiziger geïnformeerd over relevant KLM-nieuws én geïnspireerd om de wereld op een bewuste manier te blijven ontdekken.

Alexandra de Jong, content director bij Hearst Create: “Het magazine sluit zowel qua design als inhoud weer helemaal aan bij de tijdsgeest. In het aprilnummer staat een interview met marathonloper Abdi Nageeye, winnaar van het zilver op de Olympische Spelen in Tokio én winnaar van de Marathon Rotterdam. Het bijzondere levensverhaal van deze sportheld raakt recht in het hart. Fantastisch dat we dit soort storytelling reportages groots in Holland Herald kunnen brengen.”

Daphne Hoogenboom, Head of content marketing bij KLM: “Ik ben heel blij dat we het door onze klanten hooggewaardeerde magazine hebben kunnen restylen. Het concept sluit volledig aan bij de waarden van KLM. We blijven mooie reisverhalen delen met onze klanten, maar inspireren hen wel om bewuste keuzes te maken om zo de impact op mens en natuur te beperken. Verder ben ik zeer vereerd dat we earth ambassador André Kuipers als vaste columnist aan ons magazine hebben kunnen verbinden.”

www.hearst.nl
www.holland-herald.com
www.klm.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie