Kampioen naar MPG.
13-02-2018 10:16:51 | Door: Katja Brokke | hits: 1906 | Tags:

ANWB kiest MPG. als partner voor een vernieuwde bladformule en vormgeving van de Kampioen. De restyling is zichtbaar vanaf het februarinummer van de Kampioen dat vorige week bij 4,4 miljoen leden op de mat viel.

Walter van Maren, contentmanager bij ANWB: "ANWB heeft in 2017 haar printportfolio vernieuwd. Vanuit een nieuw gekozen positionering van Kampioen als imagobouwer voor de printuitgaven van ANWB zijn we op zoek gegaan naar een partner om ons te ondersteunen bij een nieuwe crossmediale aanpak en een nieuwe vormgeving. Dat is MPG. geworden."

Henk Peters, crossmediamanager bij ANWB: "De Kampioen biedt 4,4 miljoen ANWB-leden inspiratie om iedere dag, in heel Europa, zorgeloos en geïnspireerd op weg te gaan. In een zeer productieve samenwerking heeft MPG. ons geholpen de vernieuwing van de Kampioen scherp te krijgen. Ik ben erg blij met het resultaat. De vernieuwde Kampioen past dan ook goed bij het merk en de visie van de ANWB om dichtbij de leden, midden in de samenleving te staan."

Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland: "Wij werken graag voor grote A-merken met een interessante communicatievraag. Opdrachten waarin gevestigde submerken, zoals de Kampioen, meerwaarde moeten creëren voor het moedermerk, zijn dan ook vraagstukken waar wij graag mee aan de slag gaan. Kampioen is een sterk en authentiek oer-Nederlands merk dat wij nu, samen met het ANWB-team, eigentijds crossmediaal door gaan vertalen."

www.mpg.today
www.anwb.nl/kampioen

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie