LINDA. en Fuze Tea ontwikkelen campagne inclusief BLAD.
20-08-2021 09:23:00 | Door: David de Jong | hits: 858 | Tags:

LINDA. en Fuze Tea zijn een samenwerking aangegaan waarbij een eenmalig magazine is verschenen die abonnees van LINDA.magazine ontvangen: BLAD.

In de samen met Het Bureau van Talpa Network en UM ontwikkelde campagne staat ontspanning en leven in het nu centraal. Dit zijn belangrijke waarden voor Fuze.

Naast BLAD. worden printuitingen in LINDA.magazine, een radiocommercial en een banner- en social campagne ingezet. In de speciale LINDA.original podcast én videoserie Geen Blad voor de Mond wandelt host Leonie ter Braak met andere bekende Nederlanders door hun favoriete natuurgebied.

Het uitgangspunt voor de campagne voor Fuze Tea is dat de natuur in relatie staat met rust, gezondheid en ontspanning. Er zijn daarbij verhalen gecreëerd rond de thema’s unwinding en genieten in het hier en nu.

BLAD.

BLAD. staat vol verhalen over wat mensen buiten kan brengen. Een interview met presentatrice Leonie ter Braak en Wim Hof (Iceman), van wie zij leert hoe ze een gelukkiger mens kan worden. Van poedelen in de plomp, tot het stiekeme genot van sex in de buitenlucht. Van een ode aan het ommetje tot een wandelpodcast. Vanaf 1 september is BLAD. ook gratis verkrijgbaar bij aankoop van twee Fuze Tea producten in de supermarkt of online op de site van Fuze Tea.

Video- en podcastserie Geen Blad voor de Mond

In aanloop naar de uitgave van BLAD., is de 4-delige video- én podcastserie Geen Blad voor de Mond gelanceerd. In deze LINDA.original, die speciaal voor Fuze Tea is ontwikkeld, staat het hoofd leeg maken en tot rust komen centraal. Leonie ter Braak wandelt elke aflevering met een bijzondere gast door een Nederlands gebied. Plekken waar de bekende Nederlander een frisse neus haalt, even uitwaait, zich oplaadt of gewoon rustig een moment geniet zonder gestoord te worden Fijne, persoonlijke gesprekken met Raven van Dorst, Nasrdin Dchar, Amara Onwuka en Janine Abbring.

Linda Jansen, commercieel directeur LINDA.: “Ik ben dankbaar voor het volledige vertrouwen dat we kregen vanuit Fuze Tea en UM in deze samenwerking. We hebben samen content gecreëerd vanuit overeenkomsten die we vonden in onze beide merkwaarden. Zo is Fuze Tea een jong merk, en LINDA. jong van geest. Vertelt LINDA. echte verhalen en is Fuze Tea gemaakt van échte thee. Met deze mooie strategische samenwerking is het ons gelukt om consumenten te inspireren om te unwinden en een moment van ontspanning te beleven in de natuur.”

Tim Geelen, Senior Brand Manager Fuze Tea: ”Als challenger in de ice-tea categorie is dit voor Fuze Tea het jaar waarin we ons nog meer willen onderscheiden richting consumenten. Naast het feit dat Fuze Tea gemaakt is van getrokken echte thee willen we middels deze samenwerking ook de link maken met het meer emotionele unwinding moment. Iets dat afgelopen tijd wellicht alleen maar belangrijker is geworden. In de content van BLAD. maar ook in de andere uitingen, is er een mooie koppeling gemaakt tussen waar Fuze Tea voor staat en unwinding momenten in de natuur.

Credits foto: Robin de Puy.

www.drinkfuzetea.nl
www.linda.nl
www.talpanetwork.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie