Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.
23-05-2018 12:15:00 | Door: | hits: 2126 | Tags:

Leanne Hermans wordt binnen MPG. verantwoordelijk voor strategie en innovatie. Zij gaat klanten ondersteunen bij de ontwikkeling van innovatieve crossmediaconcepten. Hermans heeft gewerkt bij onder andere Mood for Magazines, waar zij medeverantwoordelijk was voor LINDA. digital en LINDA. het bureau. Eerder werkte zij voor MTV, Ilse media en Sanoma.

Dolly van den Akker, businessdirecteur van MPG. Nederland: "De rol van een bureau als MPG. gaat verder dan alleen het opleveren van communicatieoplossingen voor onze klanten. Het gaat ook om advies en ondersteuning om echt stappen te maken in de digitale integratie en uitrol van crossmediale marketing- en communicatiestrategieën. Merken moeten hierin blijven versnellen. Met de komst van Leanne kunnen we hun nog beter servicen om hierin te accelereren. Leanne heeft haar sporen in strategie en digital media ruimschoots verdiend met onder andere het succes van LINDA.digital dat zij heeft opgezet voor Mood for Magazines. Ik ben blij dat we haar aan boord hebben."

Hermans: "Ik geloof in aansprekende verhalen, aantrekkelijke content in combinatie met de kracht van data. Het is dé ultieme manier om kritische consumenten sterker en langer te binden aan merken. Ik zie merken hier nog vaak mee worstelen. Dat is jammer, maar het luistert ook ontzettend nauw en het zit vaak in details. Het begint altijd met een goed idee en het staat of valt met uitvoering. Als alles klopt en goed voelt, het liefst met een element van verrassing, kun je echt het verschil maken. Ik zie het als creatie 2.0. Dat betekent ook zorgen dat je de juiste platformen kiest en dit alles elke keer weer op basis van een juiste mix van data en onderbuikgevoel. Ik heb enorm veel zin om met MPG. merken te gaan helpen in het maken van die slag."

www.mpg.today

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie