Elise Boers (Blonde Tigers) lanceert Papa Tijd!, online serie met partners mommy influencers
06-02-2020 09:07:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 2417 | Tags:

Elise Boers, influencer en aanstaande moeder van een tweeling, interviewt in een vierdelige YouTube-serie de partners van mommy influencers over hun bevallingsverhalen.

Verhalen van moeders zijn er genoeg in allerlei media, maar vaders komen minder aan bod. De interviews met de vaders leveren een zeer openhartig, eerlijk en hilarisch beeld op van de belevingswereld van een aanstaande vader.

Elise Boers, onder meer bekend van het YouTube-kanaal de Blonde Tigers, heeft sinds 1,5 jaar een relatie met mannelijk supermodel Wouter Peelen. Na 9 maanden werd zij zwanger van een tweeling. Om haar volgers op de hoogte te houden van al haar avonturen als aanstaande moeder richtte zij haar YouTube-kanaal op, dat inmiddels veel volgers heeft. Speciaal voor dit kanaal is de serie Papatijd met.. ontwikkeld.

Elise heeft in eerste instantie vier aansprekende vaders geïnterviewd. Dwayne van Zandvliet (partner van influencer Manon Tilstra) vertelt hoe het is om vader te worden van je eerste kind. Vilmar, de tweede vader die geïnterviewd is, werd vader van een drieling. Willem Sas (man van Rachel oftewel de Huismuts) doet een boekje open over hoe het is om met een zwangere vrouw samen te leven en Jorg Ruis (man van Sanny Verhoeven) vertelt hoe het is om in een jaar twee kinderen te krijgen.

Alle interviews zijn opgenomen in de slaapkamer van hun kind(eren).

Elise Boers: “Alle vaders zijn zo ontzettend open geweest. Ik heb er echt super veel van geleerd en ben alle vaders dankbaar voor hun tips en ervaringen die zij met mij hebben gedeeld! Ik kan me niet anders voorstellen dan dat aanstaande moeders en vaders veel kunnen hebben aan deze serie.”

Kanaal van de online serie
www.socialreblz.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie