[Podcast] Arnoud van der Valk en Patrick van Hooy over branded content en berichten uit de media
24-07-2020 13:34:34 | Door: Saskia van Weert | hits: 730 | Tags:

Tijdens de Cross Media Awards 2020 op 1 juli in de Kromhout Hal in Amsterdam hebben we tijdens een marathon live radio-uitzending in samenwerking met New Business Radio een keur aan gasten ontvangen. Arnoud van der Valk is commercieel directeur van de Media Info Groep. Patrick van Hooy is eigenaar van Value Zipper. We spreken ze allebei.

Value Zipper richt zich op het waarde toevoegen aan relaties met klanten via onder meer branded content. Het bedrijf is een soort verkoophuis voor uitgevers van media. Patrick van Hooy: “Vroeger was het aantal plekken waarop je als adverteerder je boodschap kwijt kon, vrij beperkt was. Tegenwoordig zijn er manieren waarop je heel dicht tegen de content aan komt. Je moet daarin creatief zijn, als merk denken als de redactie van een medium. Wat wil je klant merken, proeven, beleven.”

De Media Info Groep is een soort digitale knipselkrant die uit alle soorten media overzichten samenstelt voor klanten. Arnoud van der Valk: “Een knipsel kan van alles zijn, een social post, een webartikel, een rtv-item. Op het moment dat het merk of product wordt genoemd, dan ontvangt de klant dat. We geven de advertentiewaarde erbij. We geven er wel een menselijke touch aan, zo kan een computer geen sarcasme herkennen of een context bepalen.”

Luister hier de podcast van ons interview met Arnoud en Patrick:

Rondom de Cross Media Awards is het digitale jaarboek verschenen. Lees hem hier!

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast

www.newbusinessradio.nl
www.crossmediaawards.nl
www.mediainfogroep.nl
www.valuezipper.nl

 

Sponsors.
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `
  • `

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie