
Runner's World en Vifit Sport helpen hardloopdromen te verwezenlijken
Runner’s World en Vifit Sport lanceren een campagne onder de naam Delivering Dreams. Het idee is dat hardlopers hun langgekoesterde loopdroom kunnen laten uitkomen.
Via het posten van een video van maximaal 30 seconden op social media met de hashtag #vifitsport kunnen hardlopers hun droom insturen. Dat kan variëren van het opnemen tegen een grote hardloopheld, lopen waar nog nooit iemand gelopen heeft tot de finish halen van een favoriet loopevenement. Susan Krumins vervult een centrale rol in deze actie. De middellange- en langeafstandsatlete is columniste van Runner’s World en ambassadeur van Vifit Sport.
Eerder werkten Runner’s World en Vifit Sport samen rondom de TCS New York City Marathon. Tien lopers konden vorig jaar in New York hun loopdroom waarmaken.
Loes Altena, brandmanager van Vifit Sport: "Runner’s World is de autoriteit in Nederland op het gebied van hardlopen en samen kunnen wij lopers motiveren hun doelen te behalen."
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie