
TMG wint Native Advertising Award
De mini-editie van Privé, gemaakt door de Natives-afdeling van TMG en Privé, in opdracht van het Rijksmuseum, is winnaar geworden van de internationale Native Advertising Award.
De inzending versloeg in de eindstrijd bijdrages uit de Filipijnen en Spanje. In Berlijn namen aanwezigen van TMG en het Rijksmuseum de mondiale prijs in ontvangst.
De mini Privé stond in het teken van de expositie High Society van het Rijksmuseum, die van maart tot juni dit jaar plaatsvond. In het magazine werden de hoofdrolspelers van de schilderijen tot leven gewekt. Zo werden onder meer de roddels omtrent het veelbesproken huwelijk van Marten en Oopjen, geportretteerd door Rembrandt van Rijn, uitgebreid besproken.
Niet alleen kwamen er veel meer bezoekers dan normaal op de expositie af, ook betrof het gasten die normaliter niet snel naar een museum zouden gaan. Nog altijd krijgt het Rijksmuseum aanvragen voor een exemplaar van de mini Privé.
Credits:
Hoofdredactie: Evert Santegoeds | Art director: Marijke Hoogendoorn | Contentregisseurs: Tjerk de Vries en Dieneke Boer | Eindredactie: Petra Noordijk | Sales: Jordy Rijnshoeven
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie