[Interview] Boaz Shkolnik over de lancering van Mediahuis Connect
09-02-2022 07:57:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 5804 | Tags:

Boaz Shkolnik is Director of Advertising bij Mediahuis Nederland. In 2021 heeft Mediahuis Nederland in samenwerking met Mediahuis Noord - voorheen NDC Mediagroep - en Mediahuis Limurg een nieuwe propositie in de markt gezet; Mediahuis Connect.

Boaz Shkolnik: "Wij zijn erg blij met de overname van NDC Mediagroep. Een icoon voor de regio. Mediahuis Noord is tegelijkertijd een prachtige aanvulling op ons landelijk bereik. De lancering van Mediahuis Connect betekent dat adverteerders via één loket in Amsterdam toegang krijgen tot een bereik van 5,4 miljoen mensen. Per dag."

Kijk dit interview hier

www.mediahuis.nl

 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Kijk ook deze interviews

Dorien Kuiken is mede-oprichter en Managing Director van Fitzgerald, pr- en communicatiebureau te Utrecht dat onderdeel is van Ace en ontstaan is vanuit Glasnost. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we haar over haar bedrijf, de verschillende kanalen voor publiciteit en de rol van influencers. Kijk dit interview hier

Sophie van der Schaft is oprichter en CEO van &. agency en mede-oprichter van de &. media group. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol van haar bedrijf op het vlak van influencermarketing en talentontwikkeling en de verschillende onderdelen van de &. media group. Kijk dit interview hier

Jelan Vandevenne is Head of Strategy & Operations (Country Manager) bij Towel Media Belgium. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV gaat hij in op de focus op echte verhalen in de videoproducties en de regionale en culturele verschillen in België, waardoor Nederlandse content niet één op één geschikt is voor de Belgische markt. Kijk dit interview hier

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Development... Kijk dit interview hier



Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier



Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

 

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier


Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier


Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Kijk dit interview hier

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie