[Interview] Madelon Fortuin (NRC): Podcast geeft een ongekend engagement
13-04-2021 13:55:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 11370 | Tags:

Madelon Fortuin is Commercieel Directeur bij NRC. De nieuwsuitgever manifesteert zich naast online en in print nu ook nadrukkelijk in audio met NRC Audio app, de overname van de radiozender Sublime en de lancering  van audio-uitgeeftak Audiohuis.

Madelon Fortuin: "Bijna de helft van de Nederlanders luistert regelmatig podcast en dat aandeel is sterk groeiend. NRC wil daarom in podcast investeren. Wij maken onze eigen podcast maar gaan ook podcast maken voor adverteerders. Het is een medium dat een ongekend engagement geeft. Je kunt in contact zijn met je doelgroep op andere momenten dan je dat doorgaans doet. En podcast biedt goede mogelijkheden voor verdieping. Dat past natuurlijk uitstekend bij de journalstiek zoals NRC die brengt; breed kijkend en diep gravend..."

Kijk dit interview hier

www.nrc.nl

 

Kijk ook deze interviews

Joris van Heukelom (MakerStreet): Ondernemerschap is een geboorterecht

Tien jaar geleden verruilde Joris van Heukelom zijn corporate jasje als CEO van het toenmalige Sanoma Digital voor het fenomeen ondernemerschap. Samen met vier partners startte hij MakerStreet. Tien jaar later is MakerStreet een netwerk van bijna 20 bedrijven en meer dan 20 ondernemers...

Kijk dit interview hier

Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen

Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over de rol binnen de UmbrellaBrands Group, data praktisch inzetten en meer succes met campagnes behalen...

Kijk dit interview hier

Marc Reineman: NDC mediagroep bereikt 81 procent van de mensen in het noorden

Marc Reineman is Sales Director bij de NDC mediagroep. Het grote regionale mediabedrijf is gevestigd in het noorden van het land en heeft roots die teruggaan tot 1752. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het crossmediale bedrijf met drie dagbladtitels, 38 weekbladen, 6 digitale platforms en 15 events...

Kijk dit interview hier


Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com

www.nederlandsmedianetwerk.tv