[Nederlands MediaNetwerk TV] Arnoud van der Valk over Media Info Groep
12-11-2019 10:37:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 4210 | Tags:

Arnoud van der Valk is Commercial Director van de Media Info Groep. Zijn bedrijf groeide uit van een knipseldienst tot een onderneming die vrijwel alle Nederlandse media monitort voor klanten. We spreken hem over mediamonitoring toen en nu, van krantenknipsels tot digitale queries.

Media Info Group doorzoekt onder meer internet naar berichten en postings over een merk of bedrijf. Wat is het verschil met zelf googlen? Arnoud van der Valk: “We hebben klanten die printmonitoring bij ons doen en webmonitoring zelf, via Google. Bij Google vind je heel veel. Een voorbeeld dat ik altijd noem is het schoonmaakmiddel Ajax. Als de klant dat intypt bij Google krijgt hij ook alles van de brandblussers en de voetbalclub. Het is misschien een plat voorbeeld, maar als je echt de diepte in wilt gaan, is het belangrijk dat je de zoekqueries heel zorgvuldig samenstelt.”

Meer weten? Nederlands MediaNetwerks Bas Vlugt had een leuk gesprek met Arnoud van der Valk in de Quadia Studios. Kijken!

www.mediainfogroep.nl
www.quadia.com

Lees ook:

06-05-2019 | [Interview] Arnoud van der Valk: Een bericht van een influencer is net zo waardevol als een artikel in een toonaangevend magazine

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie