Nieuws.
Gedrukte krant bereikt dagelijks vier op tien Nederlanders
17-01-2019 | 14:03:00
Op een gemiddelde dag lezen vier op tien Nederlanders een gedrukte krant. Dat staat voor bijna 6 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder.
Metro en Bristol creëren social media-krant
17-01-2019 | 13:45:00
Kledingmerk Bristol neemt Metro op donderdag 17 januari voor een dag ‘over’ om gezamenlijk verhalen te brengen in de speciale editie: #personalgoal2019.
Payconiq brengt mediabelangen onder bij Initiative
15-01-2019 | 12:00:16
Payconiq, een mobiele betaaldienst, brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. De twee werken samen op het gebied van consultancy, strategie, insights en mediaplanning en -inkoop
Telegraaf komt met nieuw online programma De Puinruimers
15-01-2019 | 11:52:00
Op de site van de Telegraaf is een nieuw online programma van start gegaan. In De Puinruimers volgt een cameraploeg het werk van bergers in Nederland die te hulp schieten bij pech en ongelukken
Aantal abonnees regionale dagbladen van TMG stijgt weer
15-01-2019 | 10:50:39
Het aantal abonnees van het Noordhollands Dagblad, met ruim 97.000 abonnees de grootste regionale titel van TMG, groeit al twee maanden. Haarlems Dagblad/IJmuider Courant en Leidsch Dagblad staan, ten opzichte van januari 2018, ook op winst
Nieuwe huisstijl voor 100% NL
15-01-2019 | 10:31:00
Radiozender 100% NL lanceert een nieuwe huisstijl. Nieuw is onder meer een symbool van een leeuw met een koptelefoon op
Kees Tol versterkt team De Ochtend Show to go
15-01-2019 | 09:45:00
Presentator Kees Tol is toegevoegd aan het team van De Ochtend Show to go, het nieuwe online ochtendprogramma van het AD, Brabants Dagblad, BN DeStem, de Gelderlander, ED, PZC, Tubantia en de Stentor
3 van de 5 genomineerde Journalisten van het jaar zijn Persgroep-journalisten
04-01-2019 | 10:18:00
Paul Vugts van Het Parool, Volkskrant-verslaggever Natalie Righton en Joop Bouma van Trouw zijn genomineerd voor de titel Journalist van het Jaar 2018
[Visie] Pier Baarsma over NDC mediagroep
21-12-2018 | 11:13:00
De branche zit vol vakgenoten die er allemaal het hunne van denken. Hier vertellen verschillende prominenten over hún visie op de media. Zo ook Pier Baarsma, algemeen directeur van NDC mediagroep
Studio Korea Beste Nieuws Video bij Hashtag Awards
21-12-2018 | 09:44:00
Studio Korea, de online sporttalkshow van MyChannels en de Persgroep op AD.nl tijdens de Olympische Winterspelen, wint een Hashtag voor Beste Nieuws Video
Samenwerking Centraal Beheer en FD Mediagroep
18-12-2018 | 15:36:00
In 2019 werkt verzekeraar Centraal Beheer samen met BNR en het Financieele Dagblad aan het radioprogramma BNR in Bedrijf dat iedere week wordt uitgezonden
ADR (De Persgroep) en 24Kitchen verbreden samenwerking
05-12-2018 | 11:16:00
24Kitchen en ADR Nieuwsmedia (AD en de regiotitels) maken bekend dat zij hun partnership rond hun culinaire platformen verder verbreden
AD en 24Kitchen brengen 24Kitchen Fijne Feestdagen Special uit
23-11-2018 | 08:44:47
De 24Kitchen Fijne Feestdagen Special is een bewaarnummer met 100 pagina’s aan recepten van 24Kitchen-chefs zoals Jamie Oliver, Donna Hay, Annabel Langbein, Danny Jansen en Mounir Toub
NRC rijkt De Heldringprijs uit aan Maxim Februari
11-11-2018 | 09:15:00
Maxim Februari kreeg de jaarlijkse prijs uit handen van juryvoorzitter Xandra Schutte tijdens De 9e Nacht van NRC in De Doelen te Rotterdam
NDC Mediagroep kiest voor het DM Bureau voor winback acties
08-11-2018 | 09:22:30
Gedurende de maand november wordt gestart met een continue winback actie voor het komende half jaar
MullenLowe Alfred wint voor Beter Horen The Pitch van De Persgroep en ADCN
08-11-2018 | 09:20:06
De Persgroep en ADCN hebben voor de tweede keer de creatieve wereld uitgedaagd om een gouden idee voor een eigen klant te pitchen
Mediahuis neemt Wayne Parker Kent volledig over - Slaven Mandic Directeur Advertising TMG
08-11-2018 | 09:16:55
Voorgenomen is dat Mediahuis-dochter Telegraaf Media Groep (TMG) 100% van de aandelen in WPK verwerft
De Persgroep neemt Independer over van Achmea
25-10-2018 | 09:30:49
Independer wordt 17 miljoen keer per jaar bezocht en er worden jaarlijks zo’n 6 miljoen vergelijkingen gedaan