
[De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Claudia van der Vlugt, projectmanager MarCom bij Mediahuis:
- Elizabeth Geul is Digital Campaign Specialist bij Mediahuis. In 2019 startte zij als eerste teamlid na een herstructurering in een nieuw Campaign Management team- waar de focus werd gelegd op het centraal stellen van de klant. Zij werd verantwoordelijk voor alle online campagnes binnen de industries: Arbeidsbemiddeling, Overheid, Educatie en Toerisme.
Met frisse energie heeft ze zich gericht op de nieuwe doelstellingen. Zij heeft de kans gegrepen om een grotere rol te pakken in zowel klantcontact, online expertise, betrokkenheid en pro-activiteit binnen Mediahuis.
Zo heeft ze een voorliefde voor Branded Content en is daarin een samenwerking gestart om meer focus te creëren en kennis te delen.
Elizabeth weet waar ze blij van wordt. Een tweede liefde van haar is namelijk podcasts. Samen met de Product Owner is zij nu bezig om podcasts op de kaart te zetten voor Mediahuis en te zoeken naar de juiste advertentiemogelijkheden die hierbij passen.
Ze heeft dan ook veel zin om dit product als campagne in te zetten bij Mediahuis. - Nathalie Goede is in maart 2021 als Sales Executive gestart bij Mediahuis. In deze rol leerde zij razendsnel alle facetten van advertising en sales.
Na zeven maanden is zij dan ook al gepromoveerd naar haar huidige rol als accountmanager. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de advertentiecampagnes binnen de entertainmentbranche en dat doet zij geweldig.
Nathalie weet meerdere klanten aan zich te binden omdat ze kwaliteit levert en een prettig persoon is om mee samen te werken. Klanten herkennen haar talent en merken dat ze op een vrolijke en deskundige wijze door Nathalie worden geholpen.
Binnen het team van Inside Sales is Nathalie een gewaardeerde collega waar we altijd op kunnen bouwen. Daarnaast is zij ook nog eens heel sociaal en begint zij onze Dagstart altijd met een glimlach waar je als collega energie van krijgt!
Over De Belofte 2022
De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.
De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.
De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.
Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022
Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar bas@nederlandsmedianetwerk.nl.
Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie