Nieuws.
Twee extra groene daken op de abri’s in Haarlem
10-09-2020 | 17:07:00
Twee bushokjes van JCDecaux aan het Verwulft in Haarlem hebben sinds kort een dak met plantjes erop. Deze groene abri's dragen bij aan de biodiversiteit, luchtkwaliteit, verkoeling en opvang van regenwater
Marvia en Out of Home Masters werken samen
08-09-2020 | 12:47:00
Softwarebedrijf Marvia lanceert een integratie met buitenreclamebedrijf Out of Home Masters. Dankzij de koppeling is het voor de klanten van Marvia mogelijk om op lokaal niveau buitenreclame in te plannen
Ocean Outdoor partner van Westfield Mall of the Netherlands
07-09-2020 | 09:13:01
Ocean Outdoor gaat alle digitale schermen in Westfield Mall of the Netherlands exploiteren. Dat laat eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield van het winkelcentrum in Leidschendam weten. De opening van het shopping center staat gepland voor maart 2021
Verizon Media teams with Broadsign to extend programmatic omnichannel offering
01-09-2020 | 15:00:00
Verizon Media and Broadsign today announced an extended partnership to directly integrate Verizon Media’s programmatic demand-side-platform (DSP) with the Broadsign Reach programmatic DOOH supply-side-platform (SSP)
Ocean Outdoor Nederland laat Tour de France zien op digitale schermen
27-08-2020 | 13:29:00
Ocean Outdoor Nederland zal van 29 augustus tot en met 20 september 2020 beelden van de Tour de France tonen via zijn digitale schermen. Daarbij worden dagelijks de laatste 30 minuten live vertoond zonder geluid
Exterion Media start met digitale billboards
27-08-2020 | 11:12:52
Exterion exploiteert vanaf oktober dit jaar tien digitale billboards in Maastricht. Dit najaar volgen nog eens veertien digitale billboards in Diemen en Leiderdorp
Outreach: Buitenreclamemarkt levert 67 procent omzet in tijdens tweede kwartaal 2020
20-08-2020 | 12:15:00
De buitenreclamemarkt heeft 44 procent omzet ingeleverd in het eerste half jaar van 2020 vergeleken met 2019. Daarmee kwam de OOH uit op 54,5 miljoen euro. In het tweede kwartaal daalde de omzet met 67 procent
Hillenaar Outdoor kondigt digitale reclamemast aan langs A15
19-08-2020 | 12:53:00
Hillenaar Outdoor heeft haar netwerk uitgebreid met een digitale reclamemast langs de snelweg A15 bij Leerdam
JCDecaux komt in Rotterdam en Den Haag met nieuws uit AD
12-08-2020 | 15:56:25
JCDecaux en DPG Media hebben hun contentsamenwerking uitgebreid. Naast lokaal nieuws van Het Parool in Amsterdam is via de digitale displays van JCDecaux in Den Haag en Rotterdam voortaan nieuws van het AD te zien
World Out of Home Organization launches #OurSecondChance global digital campaign
30-07-2020 | 17:23:42
The World Out of Home Organization, WOO, has launched a worldwide Digital Out of Home campaign - #OurSecondChance by recently appointed UK creative agency New Commercial Arts.
Clear Channel Nederland breidt uit met Den Bosch en Diemen
29-07-2020 | 14:47:00
Clear Channel Nederland voegt per 1 augustus 2020 zeventien schermen toe aan haar digitale netwerk. Het gaat om dertien schermen in Den Bosch en vier in Diemen
Exterion Media krijgt Nijmegen terug en behoudt Nieuwegein
28-07-2020 | 09:41:00
Exterion Media voegt per 23 augustus 2020 de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken weer toe aan haar portfolio. Daarnaast zal de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken behouden blijven, waarbij op termijn enkele digitale schermen geplaatst worden
BlowUP media vergroot digitaal OOH-netwerk
15-07-2020 | 18:04:00
Grootformaat (Digital) Out-of-Home-exploitant blowUP media heeft een exclusief contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre. Het gaat om winkelcentra in Utrecht en Rotterdam
2C neemt 1200 buitenreclamevakken over van Hillenaar Outdoor
09-07-2020 | 15:07:00
2C heeft 1200 buitenreclamevakken overgenomen van Hillenaar Outdoor. De reclamevakken zijn verdeeld over ruim 40 gemeentes verspreid door Nederland. Clear Channel Nederland neemt de exploitatie van deze vakken voor haar rekening
Hillenaar Outdoor verlegt focus naar digitale reclamemasten
07-07-2020 | 10:12:00
Hillenaar Outdoor focust voortaan volledig op digitale reclamemasten langs snelwegen en zet die ambitie om in uitbreidingen. Naast de twaalf huidige masten in het portfolio komen er op korte termijn vier bij in Den Haag, Breda en Maastricht
JCDecaux kan voorbijgangers digitale schermen meten
01-07-2020 | 22:49:22
JCDecaux kan dankzij een samenwerking met Resono meten oeveel mensen er langs digitale schermen komen door middel van de meting van smartphones
Clear Channel Nederland wordt buitenreclame-exploitant Capelle aan den IJssel
17-06-2020 | 14:42:10
Het contract voor de exploitatie van de bushokjes en vrijstaande reclamevitrines in de gemeente Capelle aan den IJssel is gegund aan Clear Channel Nederland. De overeenkomst is op 15 juni 2020 van start gegaan
[Stages] Exterion Media zoek een Design Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:18:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Design Stagiair(e)
Verizon Media gaat in zee met VIOOH
03-06-2020 | 11:06:00
Verizon Media is een samenwerkingsverband aangegaan met de VIOOH-marktplaats en biedt daarmee digitale out-of-home locaties, waaronder de digitale middelen van JCDecaux
[Stages] Exterion Media zoek een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
03-06-2020 | 11:04:00
Exterion Media is per direct op zoek naar een Marketing & Communicatie Stagiair(e)
Ocean steunt mkb voor meer dan 10 miljoen euro
26-05-2020 | 16:00:33
Ruim 250 adverteerders hebben de afgelopen twee maanden gebruikgemaakt van het Ocean MKB Steunfonds. In de laatste week van de actie is de 10 miljoen euro bruto overschreden die Ocean hiervoor ter beschikking had gesteld
Ocean en Westfield Mall of the Netherlands introduceren Stay Safe-tool
19-05-2020 | 15:55:48
Ocean Outdoor Nederland ontwikkelde afgelopen weken de eerste digitale Stay Safe augmented reality tool. Launching partner Westfield Mall of the Netherlands, neemt als eerste deze tool in gebruik
Vereniging Rembrandt brengt kunst op abri's
15-05-2020 | 14:09:00
Vereniging Rembrandt en verschillende outdoor media-exploitanten hebben het initiatief genomen om kunst naar buiten te brengen. Met de campagne wil men een groter publiek in aanraking laten komen met hoogtepunten uit ons gezamenlijk kunstbezit
Campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen van start
21-04-2020 | 10:57:00
Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds het begin van de coronacrisis
Platform161 biedt voortaan digitale buitenreclame JCDecaux
17-04-2020 | 13:25:00
Platform161 en JCDecaux gaan samenwerken, zodat klanten via één platform zowel tv, display, mobiel als digitale buitenreclame onderdeel kunnen maken van hun mediamix in digitale strategieën
JCDecaux organiseert veiling met opbrengst voor het Rode Kruis
07-04-2020 | 10:56:33
JCDecaux houdt donderdag 9 april 2020 een eenmalige veiling waarvan de opbrengsten gaan naar het Rode Kruis
Hillenaar: coronacrisis zorgt voor vraag naar digitale truck
31-03-2020 | 11:35:00
Innovatief. Zo kan de nieuwe aanwinst van Hillenaar Outdoor het beste worden omschreven
40 adverteerders maken gebruik van Ocean MKB Steunfonds
30-03-2020 | 12:17:00
In de eerste week hebben bijna 40 brancheverenigingen en bedrijven zich bij Ocean gemeld en dagelijks volgen er meer. Door heel Nederland zijn de eerste campagnes al te zien op de digitale groot formaat schermen
Hillenaar komt met corona-campagne Stay home, stay strong, stay positive
27-03-2020 | 11:32:00
Hillenaar Outdoor start onder de naam Stay home, stay strong, stay positive een campagne die mensen moed geeft
Ocean zet MKB Steunfonds op: gratis buitenreclame
23-03-2020 | 06:00:00
Per direct zet Ocean Outdoor een steunfonds op voor de zwaarst getroffen branches en mkb-bedrijven. Het fonds krijgt een mediawaarde van ruim 10 miljoen euro bruto