
BlowUP media ontwikkelt 3D-haai voor Tilburg
BlowUP media heeft in Nederland een primeur op het gebied van immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is een 3D digital OOH-ervaring te beleven. Een 3D-haai zwemt rond in de binnenstad en verrast het publiek.
EMMA is een voor Nederland uniek 90° LED-scherm van ruim 65 vierkante meter. Door de bijzondere vorm van deze digitale landmark lopen consumenten letterlijk onder het scherm door, wat een visuele ervaring biedt aan bezoekers en bewoners van de stad. Rutger van de Wiel, de Tilburgse Creative Director van IDS Animation Studio heeft een naked-eye 3D-animatietechniek gebruikt om een optische illusie te creëren.
BlowUP media gaat vaker met immersive, anamorphic en 3D-content werken.
Ernst Vos, Chief Commercial Officer BlowUP media Group: “Met The Collective, ons netwerk van Premium Plus-schermen, creëren we innovatieve mogelijkheden voor magische campagnes en gaan we op nieuwe manieren verbinding aan met onze audiences. Binnen Digital Out-of-Home is het tijd voor slimmere en creatievere merkboodschappen, en met EMMA kunnen merken de creatieve mogelijkheden, flexibiliteit en impact van ons krachtige medium optimaal benutten.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie