BlowUP media vergroot digitaal OOH-netwerk
15-07-2020 18:04:00 | Door: David de Jong | hits: 687 | Tags:

Grootformaat (Digital) Out-of-Home-exploitant blowUP media heeft een exclusief contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre. Het gaat om winkelcentra Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center en de Markthal in Rotterdam. Met deze stap vergroot blowUP media haar digitale netwerk naar 27 premium grootformaat Super Motions in Nederland. 

Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: “Wij zijn bijzonder trots op dit lange termijn partnership met Klépierre Nederland. De toevoeging van Hoog Catharijne, Alexandrium Shopping Center en Markthal aan The Collective is strategisch zeer belangrijk voor onze organische groei en ontwikkeling van het meest hoogwaardige (Digital) OOH-platform in de top steden van Nederland. Natuurlijk vinden we het spannend om te investeren in deze tijden, maar ons hele team is er klaar voor om samen met adverteerders en bureaus juist nu te bouwen aan (merk)vertrouwen en relevantie.”

Javier Cuellar, Country Managing Director Nederland Klépierre: "Digitalisering van onze winkelcentra is niet alleen vooruitstrevend, maar ook een essentieel middel voor de toekomst van communicatie en retailtainment. We zijn daarom ongelooflijk trots dat we in onze (winkel)centra meer exposure aan merken kunnen bieden. Door deze samenwerking met blowUP media kunnen de moderne digitale schermen bijdragen aan de customer journey van onze bezoekers, door hun ervaring te verbeteren en hen de kans te geven betrokken te zijn.”

www.blowup-media.nl


 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie