Center Parcs en Ogilvy Amsterdam creëren regenbillboard
01-11-2018 09:14:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1887 | Tags:

Ogilvy Amsterdam haakt in op herfstweer met uniek ‘regenbillboard’

Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau Ogilvy Amsterdam een unieke stunt: Het Regen Billboard; dat pas zichtbaar wordt wanneer de eerste herfstdruppels het billboard raken.

Het billboard bevat een speciale druklaag die pas zichtbaar wordt, als het in aanraking komt met water. Regen in dit geval. Diezelfde druklaag droogt ook weer op zodra het stopt met regenen. Zo haakt Center Parcs op een unieke manier in op het herfstweer.Iedere Center Parcs heeft een subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo. Toch weet niet iedereen dit, en dus werd het hoog tijd om op verrassende wijze Nederlanders warm te maken voor een tropische herfstvakantie in eigen land.  

www.ogilvy.nl    
www.centerparcs.nl     
www.clearchannel.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie