Centercom en MKB Amsterdam promoten buitenreclame
21-01-2020 10:00:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1244 | Tags:

Centercom en MKB Amsterdam beginnen 2020 met een samenwerking om lokale ondernemers in en rond Amsterdam beter op de kaart te zetten. Ze willen laten zien dat buitenreclame juist voor de lokale ondernemer effectief kan zijn. 

Ter onderbouwing is dit jaar elke maand een product van de maand-winnaar zichtbaar in het buitenreclame- en horecanetwerk van Centercom. 

Bart Drenth, voorzitter van MKB Amsterdam: “Amsterdam kent vele mooie en bijzondere producten. Neem de specialistische zuurwaren van Kesbeke en de in januari gekozen innovatieve regenjassen van Maium, die we aandacht geven als product van de maand. Op de reclameobjecten van Centercom zullen deze producten nu te zien zijn op vele plekken in Amsterdam en ver daarbuiten.”

www.centercom.nl
www.mkb-amsterdam.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie