
DPG Media en Exterion werken samen voor nieuwsberichten bij tankstations
Vanaf deze maand tonen het AD en de regionale titels zoals de Stentor en de Gelderlander, het laatste nieuws op het landelijke digitale tankstation netwerk van Exterion Media. Middels een liveverbinding met de redactie wordt het meest recente nieuws vertoond.
Niet alleen landelijk nieuws wordt getoond, maar ook regionale berichten.
Lilian Hemmelder, marketeer bij Exterion Media: “De AD live feed draaide al enige tijd mee op onze digitale schermen bij de tankstations. Maar misschien juist nu we zelf wat meer binnen de grenzen van onze regio blijven, hebben we ook meer behoefte aan onze regionale nieuwsberichten. Het toont ook weer hoe vrij eenvoudig DOOH kan aansluiten op een online feed en dat hier aan de achterkant niet zoveel handling voor nodig is als men denkt.”
Simone Rietveld, marketingmanager bij DPG Media: “In het verleden hebben wij ook content doorgezet op de digitale schermen van Exterion Media, maar dat was alleen landelijk nieuws verzorgd door het AD. We bedienen met onze regionale merken vele regio's in het land en het is niet meer dan logisch om de nieuwsvoorziening daarop aan te passen. Op deze manier voorzien we de inwoners en bezoekers van onze regio's op een laagdrempelige manier van het belangrijkste nieuws van de dag.”
De content is zichtbaar op werkdagen tijdens de ochtend- en avondspits op het landelijke tankstation netwerk van Exterion Media, bestaande uit verschillende tankstations van Shell, Esso, Total, Texaco, Avia en BP. Het nieuws komt van het AD, De Stentor, Tubantia, PZC, De Gelderlander, ED, BN DeStem en Brabants Dagblad.
www.dpgmedia.nl
www.exterionmedia.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie