
Dagelijkse posts van RUMAG op billboards Interbest
RUMAG en Interbest komen deze zomer met een gezamenlijke campagne. Zes weken lang wordt er iedere dag een nieuwe RUMAG-snelwegpost op de digitale schermen van Interbest geplaatst.
RUMAG is een social platform dat bekend is om de Instagram-posts. De campagne start bij Schiphol, is door heel Nederland te zien en eindigt bij RUMAG in de achtertuin langs de A10.
Thijs van der Heide, oprichter RUMAG: “Het is gewoon heel vervelend dat sommige mensen ons niet willen volgen op social media. Dus dan vangen we ze langs de snelwegen met de billboards van Interbest.”
Meindert van den Heuvel, directeur Interbest: “Dit vinden we om twee redenen erg leuk om te doen. Allereerst om te laten zien dat je de content van kleine schermen zo kunt gebruiken op grote schermen. En ten tweede omdat de snelweg in de zomer wel wat scherpte van RUMAG kan gebruiken.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie