
Exterion Media krijgt Nijmegen terug en behoudt Nieuwegein
Exterion Media voegt per 23 augustus 2020 de concessie Nijmegen met 400 reclamevlakken weer toe aan haar portfolio. Daarnaast zal de concessie Nieuwegein met 200 reclamevlakken behouden blijven, waarbij op termijn enkele digitale schermen geplaatst worden. De twee steden leveren landelijk 3 procent en regionaal 12 procent extra bereik aan het abri-netwerk van het bedrijf.
Nu Hillenaar Outdoor heeft besloten de focus te verschuiven naar digitale reclamemasten, deed de mogelijkheid zich voor om Nijmegen toe te voegen en Nieuwegein te behouden.
Eric Kip, Managing Director bij Exterion Media: “Covid-19 zorgt ervoor dat we continu op de kosten moeten letten terwijl we tegelijkertijd moeten blijven kijken naar kansen in de markt. Dit was zo’n kans! Beide gemeentes leveren een belangrijke basis voor het traditionele (poster)bereik. Uiteindelijk zullen zij een substantiële bijdrage leveren wanneer de OOH zich weer significant gaat herstellen.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie