Exterion Media neemt digitale supermarkt netwerk van Centercom over
04-10-2021 15:56:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2097 | Tags:

Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, zet een grote stap in haar aanwezigheid tijdens de gehele customer journey buitenshuis. Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom, kan de consument via Exterion Media bereikt worden vanaf de voordeur tot in de supermarkt.

In totaal worden ruim 500 Digital Out-of-Home (DOOH) schermen bij Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coop en Spar aan het netwerk van Exterion Media toegevoegd. Hiermee komt het gehele digitale netwerk uit op ruim 3000 schermen waarmee wekelijks meer dan 100 miljoen contacten worden gerealiseerd.

Met deze overname is een nieuw geoptimaliseerd Supermarkt-netwerk ontstaan dat met ruim 800 schermen een nationale DOOH-dekking bij supermarkten biedt. De overname is niet alleen een krachtige toevoeging aan de huidige digitale doelgroep pakketten en de netwerken On the Go, Retail en Urban, maar ook het abri-netwerk van Exterion Media. Adverteerders kunnen hierdoor een 24/7 zichtbaarheid met posters perfect aanvullen met relevante DOOH netwerken, om met de juiste boodschap op het juiste moment en de juiste locatie zichtbaar te zijn. 

Eric Kip, Managing Director Exterion Media: “Met de toevoeging van het Supermarkt-netwerk van Centercom gaat een lang gekoesterde wens in vervulling om nóg relevanter te kunnen zijn voor zowel de adverteerder als de consument via het “last window of influence”. Of het nu gaat om verschillende aankoopmomenten gedurende de week of actueel inspelen op bijvoorbeeld het weer, het Supermarkt-netwerk biedt de ideale mogelijkheid om op dat laatste moment voor de koopbeslissing aanwezig te zijn.”

www.exterionmedia.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie