
Exterion Media verzorgt outdoorpromotie Coca-Cola's Fuze Tea in Hoog Catharijne
In januari lanceerde Coca-Cola het merk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Ter promotie van het ijstheemerk hangen in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht drie grote doeken van Exterion Media.
Anouk Slond, Media Connections Manager bij Coca-Cola Nederland: "We zijn enorm trots op ons merk Fuze Tea en dat delen we graag met iedereen. We vinden het dan ook fantastisch om met drie grote doeken in Hoog Catharijne onze boodschap te verkondigen. Hopelijk zet het consumenten aan om Fuze Tea te gaan proeven."
De doeken bieden een totaal van 605m2 aan zichtbaarheid. Hoog Catharijne is het grootste winkelcentrum van Nederland en trekt 2.800.000 bezoekers per vier weken en 26 miljoen bezoekers per jaar. Het winkelcentrum is gelegen in het verlengde van Utrecht CS en biedt ruimte aan meer dan 90 winkels en wordt ervaren als luxe, exclusief, overzichtelijk en uniek.
Naast buitenreclame heeft Coca-Cola voor Fuze Tea een grote campagne ingepland voor online, tv, print en sampling-acties om het nieuwe merk onder de aandacht te brengen. Fuze Tea is reeds verkrijgbaar in diverse supermarkten en zal binnenkort ook verkrijgbaar zijn in alle grote supermarkten, tankstations, leisure locaties, bioscopen, on the go-locaties en in horecagelegenheden.
www.exterionmedia.nl
www.cocacolanederland.nl/fuze-tea
Lees ook:
Grootste merkintroductie van Coca-Cola Nederland sinds 10 jaar: Fuze Tea
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie