FD brengt financieel economische nieuws via schermen Ocean Outdoor
04-05-2021 17:47:00 | Door: David de Jong | hits: 1531 | Tags:

Ocean Outdoor en FD Mediagroep gaan een samenwerking aan waarbij voortaan realtime financieel economisch nieuws te lezen zal zijn op de schermen van Ocean Outdoor. Het gaat om schermen langs snelwegen, rond het openbaar vervoer en in stadscentra.

Xavier Tilman, Managing Director Ocean bij Outdoor: “De kracht van digitaal zit in de flexibiliteit om realtime communicatie af te kunnen stemmen op het bereiken van een specifieke doelgroep. Een communicatieboodschap is daarmee niet alleen relevant, maar ook heel effectief. Vanuit relevantie integreert Ocean Outdoor al vele jaren aansprekende kwalitatieve content in zijn programmering. Deze content ontwikkelt Ocean in nauwe samenwerking met een aantal hoogwaardige content partners, zoals DPG Media, Rotterdamse stadsdichter Derek Otte, Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid, WeTransfer en Barry Pirovano. Actuele kwalitatieve financiële content ontbrak echter nog in de programmering. Met deze samenwerking kan daar nu invulling aan worden gegeven."

Job van Wagensveld, Commercieel Directeur bij de FD Mediagroep: “FD Mediagroep en Ocean Outdoor werken al lange tijd samen. Het mooie van dit plan is dat iedereen wint. De consument krijgt kort financieel -conomisch nieuws op de toplocaties van Ocean Outdoor, waardoor hij nog beter op alle momenten op de hoogte is. Ocean Outdoor biedt naast commerciële boodschappen ook de journalistieke content van FD en BNR en kan als het goed gaat meer sticky zijn. FD en BNR voegen een DOOH-scherm toe aan het bestaande aanbod van digitale-, audio-, en printmedia en krijgen daardoor hopelijk extra binding met gebruikers. We kijken erg uit naar deze nieuwe stap in de samenwerking en gaan uiteraard nauwlettend volgen wat de resultaten zijn en hoe gebruikers reageren.”

www.fdmediagroep.nl
www.oceanoutdoor.nl