
Fitness-abri van Clear Channel en partners in Utrecht
Aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht worden voorbijgangers uitgedaagd fit te blijven. Aan een abri zijn twee lachspiegels bevestigd. Eén die dikker maakt en één die juist dunner maakt. De lachspiegels en de boodschap Be fit, go for it triggeren voorbijgangers om in shape blijven.
Naast de lachspiegels is de abri voorzien van een scan en shop code, waardoor men direct sportkleding kan bestellen. Deze campagne is een samenwerking tussen INTERSPORT, Xclusive International en Clear Channel.
Daarom hebben de genoemde partijen, samen met INTERSPORT-franchisenemer Twinsport, de handen ineen geslagen om op een openbare plek voorbijgangers te motiveren. Er is ook een actie aan verbonden waarmee mensen shoptegoed kunnen winnen.
Mitchel Dijkstra, marketing- & communicatiecoördinator bij INTERSPORT: “Wij inspireren, verbinden en bieden service aan alle sporters. Dit concept draagt bij aan ons doel om sporten en shoppen leuker te maken voor de consument. De sociale interactie, de winactie en de scan- & shop-functionaliteit zorgen ervoor dat wij ook in deze tijd iedereen enthousiasmeren, motiveren en voorzien van het juiste product om gezond en fit te blijven.”
www.clearchannel.nl
www.intersport.nl
www.xclusive-international.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie