HEMA en Merkle breiden partnership uit met Outmoove
03-05-2021 15:20:59 | Door: Saskia van Weert | hits: 1785 | Tags:

Met Merkle Nederland als inhousing partner, start Hema met het inhousen van above the line media. Voor Digital Out of Home is een samenwerking aangegaan met OutMoove. Merkle Nederland en OutMoove werken al jaren nauw samen op gebied van Digital Out of Home advertising, ook voor HEMA.

Lars Postmus, Senior Digital Marketing Consultant bij Merkle Nederland: “Samen met HEMA zijn we de afgelopen jaren voorloper geweest binnen programmatic DOOH. Zo hebben we de eerste programmatic HTML-campagne ingezet en campagnes trigger based ingezet via onder meer locatie, weer en radioschema’s. Met dit partnership willen we DOOH naar een volgend niveau te tillen.”

In dit inhousing traject wordt HEMA aangesloten op de Merkle OutMoove DSP. Hierdoor kan HEMA zelf de campagnes in beheer nemen en zorgt Merkle voor het strategisch fundament binnen Outdoor campagnes.

Mendel Looije, Co-Founder en CEO van OutMoov: "Ons self-service inkoopsysteem voor digitale buitenreclame biedt HEMA transparantie, gebruiksgemak en in house controle.”

Dmitry Ouzkikh, Display marketeer binnen HEMA: “We zijn enorm blij dat we dit samen met Merkle hebben mogen opzetten en dat OutMoove ons de kans geeft om DOOH-media in eigen beheer te kunnen nemen. Dit geeft HEMA de flexibiliteit om doorlopend te blijven testen en nieuwe campagnes uit te proberen.”

Lars Postmus: “Door dit partnership wordt het mogelijk om first party data te koppelen ten behoeve van creatie en inkoop, maar ook het verbeteren van de measurement mogelijkheden.

www.merkle.nl
www.hema.nl
www.outmoove.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie