
Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit in Limburg
Hillenaar Outdoor breidt het netwerk uit met een digitale reclame mast bij de A2 bij Maastricht. Het bedrijf exploiteert nu zeventien reclamemasten in heel Nederland.
Jeroen Hillenaar, eigenaar en directeur Hillenaar Outdoor: “Het object is voorzien van een scherm dat bijna 100 vierkante meter omvat. Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze digitale reclamemast. De locatie is dan ook zeer relevant voor onze adverteerders.”
De digitale reclamemast Maastricht A2 – de officiële naam van het nieuwe object – staat op het terrein van Maastricht Airport. Jeroen Hillenaar: “De realisatie van de mast is dan ook tot stand gekomen in samenwerking met de luchthaven. We richten ons op beide rijrichtingen. Dus zowel de rijrichting Geleen als Maastricht.”
Hillenaar Outdoor legt de focus sinds vorige zomer op digitale reclamemasten. Jeroen Hillenaar: “We merken dat bedrijven vooral behoefte hebben aan campagnes waarmee met een beperkte investering en in korte tijd veel mensen bereikt worden. Daarvoor zijn deze masten zeer geschikt. De vraag naar exposure op deze objecten is dan ook groot.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie