
Hillenaar Outdoor plaatst digitale mast langs A12
Hillenaar Outdoor introduceerde onlangs een digitale reclamemast bij Arnhem langs de A12.
Jeroen Hillenaar, CEO van Hillenaar Outdoor: "Ons digitale netwerk breidt zich snel uit. Digitalisering is belangrijk en biedt vele mogelijkheden voor adverteerders."
De digitale reclamemast is gepositioneerd op een druk punt langs de A12. Iedere twee weken passeren zo’n 818.530 personen de reclamemast. Het punt is filegevoelig, meld ANWB Vekeersinformatie.
Hillenaar: "Een strategische locatie waar veel passanten langsrijden. Het formaat van de mast is groot met twee schermen van 75m2 met één scherm in de rijrichting van Arnhem en één richting Oberhausen. De locatie is perfect om interactie te creeren met passanten. Daarbij biedt de reclamemast interessante mogelijkheden voor internationale adverteerders."
Het out-of-home landschap is volop in beweging. De markt zet zich in voor digitalisering.
Hillenaar: "Digital out-of- home biedt de mogelijkheid om campagne-effecten te versterken en hier spelen wij met onze organisatie graag op in. Met deze digitale innovaties zijn wij in staat om OOH-campagnes digitaal te plannen en te optimaliseren. Dit doen we op basis van realtime campagnedata, wat adverteren op basis van dayparting, temperatuur en actualiteit mogelijk maakt. Daarbij maken we doelgroepen geografisch inzichtelijk, waardoor adverteerders gericht kunnen adverteren. We beschikken over een groot netwerk met een sterk bereik. Onze focus ligt nu voornamelijk op de uitbreiding van ons digitale netwerk."
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie