Hivestack en Billups slaan handen ineen voor campagne Ace & Tate
03-05-2022 09:36:17 | Door: Saskia van Weert | hits: 687 | Tags:

Hivestack heeft een samenwerking aangekondigd met Billups, een particulier wereldwijd OOH technologie en managed services bedrijf. Middels de samenwerking zal de eerste DOOH-campagne in Nederland worden gelanceerd voor het modieuze DTC brillenmerk Ace & Tate, via de schermen van JCDecaux & het VIOOH-platform.

Als onderdeel van de DOOH-activatie in meerdere markten, zal Billups geïntegreerd zijn met het Hivestack Demand Side Platform (DSP) om de  Bring On The Sun-campagne van Ace & Tate programmatisch te activeren met behulp van door het weer geactiveerde targeting mogelijkheden die beschikbaar zijn binnen het Hivestack-platform.

Reactie op de zon

Door gebruik te maken impactvolle en intelligent ontworpen creatieve afbeeldingen van knijpende ogen, wordt de DOOH-campagne geactiveerd wanneer de zonneschijn een specifiek punt bereikt. Op deze manier wordt de doelgroep op een relevant moment bereikt en tegelijkertijd bezoekers getrokken naar fysieke Ace & Tate-winkels.

De samenwerking stelt Billups in Nederland ook in staat te profiteren van het internationale bereik en de schaal van het Hivestack Supply Side Platform (SSP) door de campagne op digitale schermen in meerdere markten te lanceren, aldaar nieuwe doelgroepen te targeten en extra betrokkenheid te genereren in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en België.

Doelgroepen bereiken

Sergio Bouterse, VP Demand Benelux bij Hivestack: "Het is een spannende tijd in de Benelux-markt, met name in Amsterdam, en we kijken ernaar uit om Ace & Tate binnen de DOOH-ruimte te zien pionieren door de kracht van programmatic DOOH te gebruiken om doelgroepen op grote schaal te bereiken en de bedrijfsgroei te stimuleren.”

Andrew Brunton, Regional Director (Amsterdam) bij Billups: “Digital out of home is de perfecte aanvulling op de "Bring On The Sun"-campagne door  het toevoegen van meer relevantie en context. Het gaat verder dan de campagne welke ook op andere kanalen live is, en ook al veel succes heeft gehad. We zijn verheugd om de op weer gebaseerde triggers die beschikbaar zijn in de Hivestack DSP te gebruiken om het bereik te maximaliseren, en deze multi-markt campagne te activeren.”

www.hivestack.com

www.billups.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie