
Hivestack kondigt wereldwijde alliantie aan met Xandr voor programmatic DOOH
Ad-techbedrijf Hivestack gaat samenwerken met Xandr, een data-enabled technologie platform dat een wereldwijde marktplaats voor premium reclame aandrijft.
Via deze alliantie zal Invest DSP, het Demand Side Platform van het bedrijf, worden geïntegreerd in het Supply Side Platform (SSP) van Hivestack, waardoor adverteerders van Xandr toegang zullen krijgen tot de premium wereldwijde DOOH-catalogus van Hivestack via RTB-transacties via Open Exchange en Private Marketplace (PMP) deals.
Bruno Guerrero, COO van Hivestack: “Omdat we de toekomst van digital out of home (DOOH) advertising blijven herdefiniëren, worden onze omnichannel DSP business partners steeds belangrijker voor onze missie. We kijken ernaar uit om gezamenlijk de DOOH-industrie verder te stuwen op het gebied van technologie en innovatie.”
Dylan McBride, Head of Global Partnerships bij Xandr: "De groei die we hebben gezien voor het DOOH-kanaal bewijst het nut voor adverteerders vandaag om nauwkeurige data te benutten in hun OOH-reclamestrategieën."
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie