Hivestack tekent strategisch partnerschap met PHD Media voor DOOH in Zuid-Afrika
09-08-2022 11:20:21 | Door: Lieselot Berentzen | hits: 1011 | Tags:

Ad-techbedrijf Hivestack kondigt een samenwerking met media- en marketingcommunicatiebureau PHD Media aan. Deze samenwerking stelt PHD in staat om programmatic DOOH te integreren in de omnichannel-strategieën van de merken van hun klanten.

PepsiCo 

De samenwerking is van start gegaan met een programmatische activering voor voedsel- en drankmerk PepsiCo. Met behulp van de Hivestack DSP, was PHD in staat om met succes het gewenste publiek te bereiken via de Open Exchange, een media primeur voor PepsiCo en een activeringsaanpak die voorop loopt op het gebied van digitale OOH-levering. De aankoop werd afgehandeld via een aantal Zuid-Afrikaanse OOH media-eigenaren, waaronder Tractor Outdoor, Provantage Media Group, JB Media en Yooh Media, Insight Outdoor, Primedia Outdoor en Epic Outdoor. 

DOOH in Zuid-Afrika


Will Brownsdon, Managing Director bij EMEA Hivestack: "Ik heb een aantal jaren voor PHD in de UK gewerkt, dus het bureau heeft een speciaal plekje in mijn hart. We zijn heel blij om met PHD samen te werken en hun adoptie en implementatie van programmatic DOOH in Zuid-Afrika te ondersteunen. Ik ben blij om te zien dat zowel adverteerders als media-eigenaren naar programmatic neigen en de nieuwe technologie op grote schaal omarmen."

Hivestack x PHD


Kimon Sitas, Executive Director bij PHD: "Technologiepartnerschappen zoals deze zijn van cruciaal belang om onszelf voorop te stellen in de toekomst van mediaplanning en -inkoop, en om de merken van onze klanten in staat te stellen programmatic DOOH te integreren in hun omnichannel-strategieën, niet alleen in Zuid-Afrika maar wereldwijd via het Hivestack supply side platform (SSP)."

De aankondiging volgt na de lancering van Hivestack's programmatic DOOH-marktplaats in Zuid-Afrika in juli 2022. Zuid-Afrika behoort tot de snelst groeiende regio's voor programmatic DOOH en heeft de afgelopen jaren een snelle ontwikkeling gezien. Naar verwachting zullen de advertentie-uitgaven in het komende jaar verdubbelen.

www.hivestack.com

www.phdmedia.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie