
JCDecaux breidt bereik uit met groot formaat displays in Metropoolregio Eindhoven
JCDecaux heeft de aanbesteding voor 16 grootformaat digitale displays langs de drukste wegen in Eindhoven gewonnen. Vanaf september 2022 zullen deze deel uitmaken van het nationale netwerk van JCDecaux. Daarmee breidt de buitenreclame exploitant zijn bereik uit met ruim 16 procent, tot 3,5 miljoen (in de commerciële doelgroep Nederlanders 15+).
In de vijfde stad van Nederland, en de derde economische regio (Brainport Eindhoven), kan straks een groot publiek bereikt worden met Digitale Out Of Home (DOOH) campagnes. Dit is een substantiële toevoeging aan het nationale netwerk van JCDecaux; naast de Randstad, het oosten van Nederland en Breda, is nu ook de oostelijke regio van Noord-Brabant te bereiken.
De premium 6,5 m2 LED displays, die eerder al in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag verschenen, tonen de scherpste content in een ratio van 9:16 (staand beeldformaat). Op strategische plekken, langs de drukste verkeersaders van Eindhoven, kunnen adverteerders straks een geheel ander publiek aanspreken.
De displays zullen op hernieuwbare energie gaan draaien. JCDecaux gaat daarnaast bezoekers informeren, onder andere over verkeersstromen in de stad, om zo de bereikbaarheid te vergroten. Dankzij deze innovaties bouwen we mee aan een duurzame publieke ruimte.
www.jcdecaux.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie