
JCDecaux sluit wereldwijd partnership met dataprovider Adsquare
JCDecaux heeft een wereldwijde overeenkomst gesloten met dataprovider Adsquare. Het bedrijf heeft de ambitie om wereldwijd tot de top 5 digitale spelers te behoren. Daartoe introduceert het een platform voor zowel het plannen als het meten van de effectiviteit van campagnes op straat
De samenwerking omvat een media planningsplatform genaamd Out Of Home Planner en een tool voor het meten van campagnes Adsquare Measurement. De dataoplossingen, aangeboden door Adsquare, garanderen brand safety, zijn van hoge kwaliteit en wereldwijde toegankelijkheid. De database, die bestaat uit meer dan 250 datasets, bevordert zowel de mediaplanning op doelgroepniveau en daarmee de effectiviteit van campagnes. Het platform is beschikbaar voor het totale productaanbod van JCDecaux, analoog en digitaal.
Jean-Charles Decaux, Co-Chief Executive Officer of JCDecaux: “We zijn trots op de sterke samenwerking met Adsquare. In Duitsland heeft deze haar waarde al ruimschoots bewezen, waardoor we overtuigd werden om dit wereldwijd uit te rollen. Dankzij dit partnership bieden we nu een uniek mediaplanningsplatform voor alle markten. Verder omvat de samenwerking een tool die helpt om campagnes te meten, gebaseerd op de vooraf bepaalde target group. Het helpt ons in het streven naar een meer globale denkwijze in combinatie met lokale initiatieven.”
De exclusieve samenwerking met Adsquare maakt het mogelijk om gedurende deze zonnige dagen de hardloop-doelgroep, of huiseigenaren waar zonnepanelen interessant voor zijn, gerichter te bereiken. Dit aan de hand van demografische gegevens, relevante interesses, gebruik van apps of recente bestellingen bij een specifieke winkel.
www.jcdecaux.nl
www.jcdecaux.com
www.adsquare.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie