Marvia en Out of Home Masters werken samen
08-09-2020 12:47:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 740 | Tags:

Softwarebedrijf Marvia lanceert een integratie met buitenreclamebedrijf Out of Home Masters. Dankzij de koppeling is het voor de klanten van Marvia mogelijk om op lokaal niveau buitenreclame in te plannen.

De integratie is speciaal gericht op landelijke bedrijven die met lokale partners werken, zoals franchisers, resellers of dealers. Waar buitenreclame voorheen moest worden ingeboekt door de centrale marketingafdeling, is het dankzij de koppeling nu mogelijk om dit de lokale partner zelf te laten doen.

Yordi Hardenberg, Operations Director bij Out of Home Masters: “Wij zien veel potentieel in de samenwerking met Marvia. Het buitenreclamelandschap is onoverzichtelijk door de vele aanbieders. Middels onze data en planningstool kunnen wij voor elke vestiging de meest relevante locaties selecteren.”

Joep Donders, CEO van Marvia: “Onze tools maakten het al mogelijk om lokale partners, on-brand marketingmateriaal te laten maken. Dankzij de koppeling kunnen lokale gebruikers nu zelf kiezen op welke locaties in hun stad of dorp, landelijke out-of-home campagnes worden ingeboekt. De lokale ondernemer wordt geactiveerd om lokaal met marketing aan de slag te gaan en de centrale marketingafdeling is minder tijd kwijt aan operationele zaken.”

Een van de eerste klanten die de integratie heeft ingezet, is Domino’s Pizza. De franchisers van Domino’s Pizza plaatsten onlangs de eerste landelijke campagne op geselecteerde abri’s in hun eigen gebied. Out of Home Masters maakte voor elke franchisenemer een selectie van de relevantste buitenreclame locaties per vestiging.

www.outofhomemasters.nl
www.getmarvia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie