MobPro lanceert selfservice programmatic DOOH en mobiel inkoopplatform
14-11-2019 11:46:44 | Door: David de Jong | hits: 2423 | Tags:

MobPro begint onder de naam Sage+Archer een selfservice programmatic DOOH en mobiel inkoopplatform. Marketeers kunnen daarmee zelfstandig naast mobiel ook digitale out-of-home-advertenties inkopen. Het geautomatiseerde media-inkoopplatform moet marketeers meer grip bieden op waar de campagne exact zichtbaar is. 

Tim Markestein, Head of Client Success bij Sage+Archer: “Het inboeken van campagnes, waarbij je mobile en buitenreclame laat samenwerken op specifieke locaties, heb je nu zelf zo geregeld. We willen het soms lastige en versnipperde lokale exploitanten landschap, mobile en out-of-home, extreem simpel en beschikbaar maken”.
 
Sage+Archer is gekoppeld aan alle uitgevers met Nederlands bereik die hun mobiele advertentieruimtes programmatic aanbieden. Recent zijn hier ook alle out-of-home-exploitanten aan toegevoegd.
 
YoungCapital, Cadreon en Rapport van IPG Mediabrands zijn eerste bureaus en adverteerders die het Sage+Archer-platform inzetten om campagnes in onder meer Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland op grote schaal zichtbaar te maken.

www.mobpro.com
www.sage-archer.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie