
Nightwatch komt met campagne tijdens avondklok
Nightwatch, de Extreme heeft een campagne gelanceerd passend bij de avondklok. De campagne is van start gegaan via het digitale netwerk van Ocean Outdoor. Nightwatch is een plantaardige energy drink gemaakt van het blad van de guayusa.
De campagne is alleen na 21:00 uur te zien en richt zich op mensen met vitale beroepen die op straat mogen zijn. De campagne loopt tot en met 9 februari 2021.
Daniel Hazewindus van Nightwatch: “Het is ieders belang dat men weet dat er een nieuwe generatie energiedrank bestaat. House of Sport, Ocean Outdoor en Mickely & Partners helpen daaraan mee.”
Meindert van den Heuvel, Managing Director van Ocean Outdoor: “Dit is zijn de USP’s van digitaal adverteren. Flexibel, creatief en efficiënt. Wordt de avondklok een beetje mooier van.”
Credits
Concept House of Sports, DTP Mickely & Partners
www.nightwatchdrink.com
www.oceanoutdoor.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie