Ocean neemt digitale reclamemasten Clear Channel over
17-12-2019 09:09:53 | Door: Saskia van Weert | hits: 1961 | Tags:

Per 1 januari 2020 neemt Ocean de digitale reclamemasten van Clear Channel Nederland over. Het gaat om Triple Digital in Rotterdam, de Double Digital in Amsterdam, de Diamond in Waddinxveen en de Box in Amsterdam. Beide partijen zijn tevreden met het resultaat.

Het aantal door Ocean geëxploiteerde schermen komt daarmee in totaal op 283. Clear Channel focust zich op de groei van het 2 vierkante meter abri-formaat waarmee ze een uniek gespreid bereik bieden in bijna 300 gemeentes in Nederland.

Meindert van den Heuvel, Managing Director Ocean: “Het is onze ambitie om een premium portfolio en grootste digitale netwerk te bouwen. Door zelf nieuwe locaties te ontwikkelen, zoals recent in Utrecht (A2) en Nieuwegein City Plaza, door bestaande locaties digitaal te maken en door acquisities. Deze iconische Randstadlocaties zijn een aanwinst voor het portfolio en passen naadloos in ons netwerk. Ook op andere vlakken streven wij ernaar om onszelf constant te ontwikkelen, zo zal bijvoorbeeld per 1 januari het gehele Ocean netwerk ook programmatic in te kopen zijn.”

Wierish Debipersad, Commercial Director Clear Channel Nederland: “In deze snel veranderende markt zijn ook wij genoodzaakt om te veranderen. We gaan ons daarom nóg meer focussen op het 2 vierkante meter abri-formaat. Passend bij deze strategie nemen we afscheid van onze digitale masten en billboards. We investeren in kwaliteit van objecten en in het versterken en uitbreiden van ons uniek gespreid bereik. Maar ook in digitaal in met name shopping areas, zoals we nu doen in de steden Utrecht en Eindhoven.”

www.oceanoutdoor.nl
www.clearchannel.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie