
Veloretti promoot e-bike via Out of Home Masters
De verkoop van e-bikes stijgt al jaren. Dat betekent dat er steeds meer opties op de markt komen en het dus belangrijk is om je merk op de juiste manier op te laten vallen. Veloretti koos voor een krachtige Out Of Home-campagne om hun e-bike te promoten. Out of Home Masters verzorgde de campagne.
De campagne werd selectief gepland in zestien steden waarvan de buitenreclamespecialist vanuit data zagen dat de doelgroep die Veloreti zocht oververtegenwoordigd is.
Nathalie van Kenhove, Head of Growth bij Veloretti “Het was mogelijk om heel gericht te targetten. Via Out Of Home Masters kochten we zorgeloos in bij meerdere exploitanten, zodat we onze campagne konden laten zien op de plek waar onze doelgroep zich verplaatst. Dat gaf veel rust en vertrouwen.”
Veloretti maakte ook gebruik van het pretesten van de creatie. Daarbij werd een aantal uitingen onderworpen aan eyetracking om te zien welke poster het meest effectief zou zijn in het straatbeeld.
Nathalie van Kenhove: “De efficiëntie van inkopen, gecombineerd met het data-driven dashboard van Out Of Home Masters heeft geresulteerd in een doelgerichte en dus succesvolle campagne.”
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie